سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مقامی

حوزه/ یکی از برنامه هایی که غرب آن را طراحی کرده است، پدیده سیاه، ازدواج سفید است.طرحی که در آن یک زن نیازهای مختلف خود را با چندین مرد برطرف می کند و علیرغم اینکه با مردی زندگی می کند، هیچ تعهدی نسبت به او ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس، بعد از ظهر امروز در نخستین گردهمایی استانی فعالان حوزه خانواده، با موضوع خانواده و گام دوم انقلاب، با گلایه از نبود برنامه مدون در کارگاه ها و نهادهای فعال در زمینه خانواده، گفت: خلاء وجود نگاه آینده نگارانه در این مراکز به شدت احساس می شود و باید نسبت به آن حساس باشیم.

وی افزود: قطعا همه موسسات این گونه نیستند، اما باید این نهاد ها را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که آیا فعالیت های آنها موثر بوده است یا خیر؟

حجت الاسلام مقامی با بیان اینکه با نگاه به آینده می توان فهمید که نیاز خانواده ها در آینده چه خواهد بود، یادآور شد: یکی از برنامه هایی که غرب آن را طراحی کرده است، پدیده سیاه، ازدواج سفید است.

وی تصریح کرد: طرحی که در آن یک زن نیازهای مختلف خود را با چندین مرد برطرف می کند و علیرغم اینکه با مردی زندگی می کند، هیچ تعهدی نسبت به او ندارد، نسخه ای که غرب برای جامعه ما هم پیچیده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در در دانشگاه های استان فارس، با تاکید بر اینکه وارد طوفان تغییرات شده ایم و باید با شرایط آشنا باشیم، ابراز داشت: موسساتی که در زمینه خانواده فعالیت دارند نباید در حل این مسئله نگاه تک بعدی داشته باشند.

وی، خواستار استفاده از رشته های مختلف برای حل مشکلات خانواده ها شد و گفت: امروز کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که در حل مشکلات، باید همه جوانب و ابعاد را مورد بررسی قرار دهیم. به طور مثال طلاق به عنوان یک معضل اجتماعی را یک روانشناس به تنهایی نمی تواند حل کند، بلکه کارشناسانی در زمینه حقوقی، مذهبی، اجتماعی و روانشاسی باید در کنار هم با طرح ایدهایی به حل آن بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha