پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/ نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: برای پیشرفت و تعالی همه جانبه استان نیازمند حضور همه گروه ها، سلایق و اقشار مردمی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، که در شورای اداری استان برگزار شد، اظهارکرد: جایگاه نماینده ولی فقیه به گروه و جریان خاصی اختصاص ندارد و فراجناحی و مربوط به تمام اقشار مختلف مردم است.

وی با تاکید براینکه تمام مردم زیر چتر ولی فقیه زندگی می‌کنند و مشروعیت هر دولت، اداره، سازمان و زندگی مردم به اطاعت از ولی فقیه است، عنوان کرد: جایگاه نماینده ولی فقیه فراجناحی بوده و اختصاص به عده و گروهی خاصی ندارد و حقیر خادم همه مردم هستم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی حکم مقام معظم رهبری برای خود را فرمان خدمت دانست و افزود: همه افراد، اشخاص، طیف‌ها و گروه‌های باید همچون برادر باشیم و از همه شماها برای خدمت بیشتر و پیشرفت استان در ابعاد مختلف مدد می‌جویم.

وی با تاکید بر اینکه آرمان‌های ما جهانی است، ادامه داد: باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم و با وحدت، انسجام و یکدلی به فکر رفع محرومیت‌ها و مشکلات و رسیدن به پیشرفت در ابعاد مختلف از جمله مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.

امام جمعه جدید یاسوج، خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، استانی که مورد بی مهری حکومت‌های دست نشانده قرار گرفته بود و به نوعی دارای محرومیت بی نهایت و مشکلات بی نهایت بود، به برکت این نظام، امروز شکوه، مجد و پیشرفت در آن اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه اهداف تحقق آرمان‌های اولیا و انبیاء است که سال‌های متمادی خون‌ها و جان‌ها دادند تا چنین جامعه و مدیریتی شکل بگیرد، بیان کرد: افتخار داریم در سایه این حکومت الهی به شکوه رسیده‌ایم و امروز دنیای بیدار و رسانه‌ای با تمام ابعاد و افکار گوناگون از این شکوه و عظمت، قدرت و مقاومت  متحیر مانده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خاطرنشان کرد: وقتی قدرت‌های بزرگ اعتراف می‌کنند اگر یکی از این توطئه‌ها علیه ما طراحی می‌شد سرنگون می‌شدیم که این عظمت به برکت داشتن ولایت فقیه، مردم و خون شهدا است.

وی با تشکر از تلاش‌های آیت الله ملک حسینی در دوران مسئولیت نماینده مقام معظم رهبری در استان، ادامه داد: آیت الله ملک حسینی به شکلی این موضوع را مدیریت کردند و نظر ایشان تجمیع بود تا کارهای مردم بهتر انجام شود و ایشان از سرمایه‌های علمی، معنوی و اجتماعی و از مفاخر استان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همچنین یاد و خاطره مجاهد نستوده مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی را گرامی داشت و افزود: یاد و خاطره ایشان هرگز از تاریخ این استان محو نمی‌شود زیرا افتخاری برای ما بوده و این سرمایه‌های همیشه باقی است.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha