جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهبر معظم انقلاب در حکم اخیرشان موجه ترین شخصیت و چهره علمی و معنوی در استان را به نمایندگی ولی فقیه منصوب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در آیین تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان که با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در شورای اداری برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم در مراسماتی که برای این بزرگوار برگزار شد چشمگیر بود. استان جمعیت میلیونی نداشت اما حضور آنها با جمعیت استان‌های میلیونی برابری می‌کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از روزی که به عنوان  استاندار این استان توفیق خدمت پیدا کردم، دیدم که آیت الله ملک حسینی، چقدر در دل مردم جای داشته و به او اعتماد دارند و او هم چقدر با آغوش باز مردم را می‌پذیرد که البته ریشه این مهم، به سال‌ها پیش و در زمان پدر بزرگوار ایشان باز می‌گردد.

وی بیان کرد: شهادت می‌دهم در طول این مدت هیچ کار شخصی از ما نخواستند و آگاهانه امور را پیگیری می‌کردند و آگاهانه در خط ولایت بود.

رئیس شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: آیت‌الله ملک‌حسینی در همان روزهای آغازین زمزمه های تغییر نماینده ولی فقیه، محرمانه به بنده گفت برنامه‌ریزی می‌کنم تا شرایط به گونه‌ای باشد که حجت‌الاسلام نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شود و خود وی هم فضائل و سجایع حجت‌الاسلام حسینی را بیان کرد که مناسبت‌ و موجه‌ترین شخصیت به عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شد.

کلانتری با اشاره به فضائل حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه جدید یاسوج گفت: زمانی که این بزرگوار خطبه می‌خواند با یک حس ۱۰۰ درصدی مامون می‌شدیم که خدا رو شاکریم که این دو سرمایه را داریم و سرمایه جدیدی هم به آن اضافه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی خودش برای مراسم معارفه حجت‌الاسلام نصیر حسینی سنگ تمام گذاشت و خود وی در نماز جمعه حاضر شد و سخنرانی کرد که از او قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام    ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha