جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتگو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سپاه مظهر خدمت رسانی به مردم است؛ امنیت و آرامش امروز نتیجه تلاش های سبزپوشانی است که با تقدیم جان خود، ایران عزیز اسلامی را به اقتدار و عزت بیشتری رسانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در حاشیه راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: سپاه عزت آفرین مولود انقلاب اسلامی و برخاسته از متن مردم است و با جانفشانی در تمامی عرصه های دفاع مقدس، خدمت به مردم و مقابله مقتدرانه با توطئه های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار کارنامه درخشان و ممتازی برجای گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طی این سالهای گذشته به خوبی دیده اند که هیچ قدرتی توانایی مقابله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ما را ندارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که استکبار جهانی از اولین روزهای پیروزی انقلاب سالامی بارها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی خورده است، ادامه داد: سپاه مظهر خدمت رسانی به مردم است؛ امنیت و آرامش امروز نتیجه تلاش های سبزپوشانی است که با تقدیم جان خود، ایران عزیز اسلامی را به اقتدار و عزت بیشتری رسانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا از حضور بی نظیر مردم استان قزوین در حمایت از نیروهای مسلح، به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این هوای سرد قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha