پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یزد

حوزه/مردم انقلابی استان یزد با حضور در راهپیمایی سراسری از آرمان های انقلاب اسلامی، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سردادن شعارهای «ما همه سرباز توییم خامنه ای» حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، عصر امروز مردم همیشه در صحنه دیار دارالعباده در سراسر استان یزد بار دیگر با حضور بابصیرت خود، توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی را در ایجاد تفرقه در کشور خنثی کردند.

از جای جای این دیار خبر می رسد که مهم ترین شعار های این راهپیمایی« ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه ای»، « خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و « مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر منافق»و« مرگ بر ضد ولایت فقیه» به شمار می رفت.

مردم استان یزد در همه مراکز شهرستان های یزد، ابرکوه، اردکان، بافق، بهاباد، اشکذر، خاتم، تفت، مهریز و میبد و بخش های مرکزی و شهرها و برخی دهستان ها ضمن بیعت مجدد با ولی امر مسلیمن جهان، یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشتند.

راهپیمایان که ثمثال هایی از مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز پلاکاردها و دست نوشته های با مضامین شعارهای ضد استکباری را با خود حمل می کردند، از اقتدار و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند و با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی، این مصیبت را به بازماندگان آنان و ملت ایران تسلیت گفتند.

*قرائت قطعنامه سراسری

در پایان این راهپیمایی های حماسی در استان یزد و در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب که از آبان ماه امسال در این دیار همگام با دیگر نقاط کشور چندین بار تکرار شده است قطعنامه پنج ماده ای سراسری قرائت شد.

در تمام بخش های این قطعنامه که با شعار« الله اکبر خامنه ای رهبر» مورد تأیید راهپیمایان قرار گرفت؛ قرائت شد: با درود خالصانه به روح پرفتوح سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ، شهید ابومهدی المهندس و دیگر هم رزمان شهیدش، در پاسخ به جنایت اخیر آمریکای جهانخوار، انتقام سختی را که حداقل آن خروج ذلّت بارِ اُم الفساد جهان، شیطان بزرگ آمریکا از منطقه می باشد، مطالبۀ جدّی همگان اعلام و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده جانفشانی برای تحقق این مهّم هستیم.

در بند سوم این قطعنامه با ابراز تأثر و تأسف از واقعۀ دردناک سقوط هواپیمای مسافربری بیان شد: با قلب های مالامال از اندوه، هم دردی خود را با خانواده های داغدار این حادثه غم بار اظهار و در همین رابطه موج سواریِ دروغین معاندین و ضدانقلاب با سوء استفاده از متانت نیروی انتظامی و امّت حزب الله، هتاکی های بی شرمانۀ ساختارشکنانۀ آن ها را شدیداً محکوم و اقدام انقلابیِ دستگاه دیپلماسی کشور در برخورد قاطع و اخراج هرچه سریعتر سفیر فتنه گر انگلیسِ مکّار را خواهانیم.

در ادامه این قطعنامه  ضمن حمایت و قدرشناسی از جانفشانی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، فداکاری و رشادت های چهل سالۀ سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون سازندگی، صیانت از تمامیّت ارضی و آرمان های انقلاب اسلامی از جمله شکست مقتدرانۀ هیمنۀ آمریکا، انگلیس و رژیم جعلی اشغالگر قدس را ارج نهاده و تسرّی دادنِ اشتباهِ سهویِ در حال بررسیِ سقوط هواپیما آن هم در شرایط پیچیدۀ جنگی به کلّیّت سپاه و تضعیف این نهاد مقدس را که به فرموده امام راحل عظیم الشأن «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، محکوم می نماییم.

در پایان این قطعنامه، آمده است: حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت اسلامی در برابر توطئه های رذیلانۀ طاغوت اعظم، آمریکای جهانخوار را وظیفه دینی و انسانی مسئولین دانسته و به عنوان پشتوانۀ امنیّت ملّی، اهتمام حداکثری در این عرصه و اتکاء عملی به توانمندی های داخلی با رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی، با پرهیز مطلق از هر نوع دلبستن به غرب برای حل مشکلات کشور و زمزمۀ شوم مذاکره با دشمن را که یقیناً نتیجه ای جز ذلّت و خواری در پی نخواهد داشت، مصرّانه خواهانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha