جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
'tj',

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: افرادی همیشه مرعوب غرب هستند و به نوعی غربزده بوده و جهل و نادانی نسبت به جغرافیای سیاسی دارند، عده ای هم مزدور و عوامل غرب هستند که در کسوت دوست می باشند و همیشه در مقابل اسلام ایستاده اند، حتی در زمان حضرت علی (ع)نیز این گونه افراد وجود داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در حاشیه راهپیمایی مردم قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: خدای متعال در آیه ۸ سوره صف می فرمایند «یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ یعنی عده ای می خواهند نورخدا را با دهان هایشان خاموش کنند»، بر اساس این آیه درمی یابیم که راهبرد خدای متعال  در مقابل این رفتار آنان که می خواهند نورخدا را با دهان خاموش کنند به تصویر کشید «وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ» است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اراده خداوند بر این است که نور را تمام کند و یقینا تصمیم خدا بر دشمنان غالب خواهد شد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: انقلاب ما چشم‌اندازش چیزی است که در قرآن آمده، یعنی زمین به بندگان شایسته سپرده خواهد شد و آینده‌اش برچیده شدن ظلم و استبداد و تجاوزگری به حقوق دیگران است و این آینده انقلاب است که قرآن آن را به‌ صراحت بیان می‌کند.

وی ادامه داد: امروز شعار ما همان عدم بیعت با استکبار جهانی است و به لطف خدای متعال نیز به پیروزی خواهیم رسید، همانطور که در سالیان گذشته کشورهای اسلامی دنیا با الگو گیری از انقلاب اسلامی ما به میدان آمدند و برای مطالبه حق خود تلاش کردند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان فرمودند که راه مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و در این راه هیچ گاه سستی به وجود نخواهد آمد، بلکه با شتاب و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت.

امام جمعه قزوین در پاسخ به این سؤال چرا عده ای نهادهای مهم تاثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می دهند؟ بیان کرد: این عده دو دسته هستند؛ افرادی که همیشه مرعوب غرب هستند و به نوعی غربزده بوده و جهل و نادانی نسبت به جغرافیای سیاسی دارند، عده ای هم مزدور و عوامل غرب هستند که در کسوت دوست می باشند و همیشه در مقابل اسلام ایستاده اند، حتی در زمان حضرت علی (ع)نیز این گونه افراد وجود داشته اند، خدای متعال هم بیان کردند که امیدی به بازگشت این افراد نیست.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: خدای متعال در قرآن کریم تاکید می کند که دشمنان و مستکبرین تلاش می کنند تا نور خدا را خاموش کنند و در این جهت تلاش دشمنان مقطعی نبوده، بلکه همیشگی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha