پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رمضانی

حوزه/ حجت الاسلام رمضانی از برگزاری ۵۰۰ برنامه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین در ایام الله دهه مبارکه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی، صبح امروز در نشست کمیته روحانیون ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد گفت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تلاش می کنند تا ملت ایران نتوانند با اقتدار و قدرت جشن های ایام الله دهه مبارکه فجر را برگزار کنند، لذا باید همه مسئولان این جشن ها را باشکوه تر از سالهای گذشته برگزارکنند تا زمینه یاس دشمن و امید آفرینی ملت سربلند ایران فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف گذاری در برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است، به نحوی که باید سمت و سوی تمام برنامه ها به سوی نشان دادن کارنامه ۴۱ ساله انقلاب به مردم و تبیین کارآمدی نظام برای نسل جدید هدف گذاری شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین تصریح کرد: امروز قدرت نظام و امنیت ملی ایران اسلامی در درجه ای است که دشمن جنگ با ایران را بسیار پرهزینه می داند، از این رو باید با مقابله با تهدیدات اقتصادی و جنگ نرم دشمن و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی با سرمایه بزرگ امید، نشاط و اعتماد مردم به جنگ دشمن برویم.

وی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی تلاش های زیادی برای خدمت به مردم انجام شده و وقتی دستاوردهای این چهاردهه را با قبل مقایسه می کنیم متوجه می شویم کشور جهش شگرفی در زمینه رشد و توسعه داشته است.

وی همچنین از برگزاری ۵۰۰ برنامه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین در ایام الله دهه مبارکه فجر خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha