پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون گفت: برنامه های دهه مبارکه فجر باید مردم محور و خنثی کننده توطئه های دشمنان برگزار شود و هرنوع اقدامی در این دهه نسبت به سال گذشته پویاتر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، صبح امروز در جلسه کمیته روحانیون ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و ملت ایران همیشه ثابت کرده اند که پای انقلابشان ایستاده اند و بازهم در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، با تمامی مشکلات به صحنه آمده و جلوه تماشایی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های دهه مبارکه فجر باید مردم محمور و خنثی کننده توطئه های دشمنان برگزار شود و هرنوع اقدامی در این دهه نسبت به سال گذشته پویاتر باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین تصریح کرد: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته تا جلوی برپایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بگیرد، اما این توطئه ها با وحدت مردم همانند سال گذشته شکست خواهد خورد و شکوه جشن انقلاب امسال مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امروز دشمنان در شبکه های اجتماعی به طرق مختلف به دنبال سوء تبلیغ علیه انقلاب و نظام اسلامی است و باید در این زمینه هوشیار و آگاه بود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای مادی و معنوی زیادی به همراه داشته است، چرا که امروز به برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی توان نظامی کشور به حدی است که دشمنان جرأت نگاه چپ به این کشور را نداشته و نخواهند داشت.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون عنوان کرد: در دهه فجر حرف‌هایی که خلاف ایده و آرمان امام خمینی (ره) یعنی وحدت نباید مطرح شود؛ مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود به جذب حداکثری تأکید کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در استان زندانیان سیاسی قبل از انقلاب را داریم، مساجد می‌توانند در برنامه‌هایشان از حضور این افراد استفاده کرده و از آن‌ها به‌عنوان سخنران دعوت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha