پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجدالاقصی

حوزه/ الازهر با صدور بیانیه ای اقدام ظالمانه و وحشیانه نیروهای امنیتی صهیونیست در حمله به نمازگزاران داخل صحن های مسجدالاقصی حین برگزاری نماز صبح روز جمعه را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه دیدبان الازهر با صدور بیانیه ای اقدام ظالمانه و وحشیانه نیروهای امنیتی صهیونیست در حمله به نمازگزاران داخل صحن های مسجدالاقصی حین برگزاری نماز صبح روز جمعه را محکوم کرد. در این اقدام وحشیانه هزاران نمازگزار به زور از مسجد به بیرون رانده شدند که این اقدام در راستای تجزیه مکانی مسجدالاقصی صورت گرفت.

این اقدام زورگویانه صهیونیت ها پس از آن صورت گرفت که فلسطینی ها برای برپایی نماز جمعه با عنوان "جمعة الکرامة" فراخوان داده بودند تا در تجمع خود خواستار توقف ورود مکرر و توهین آمیز شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی شوند و در این راستا نمازگزاران پس از برگزاری نماز صبح شعار "بالروح بالدم نفدیک یا اقصی" سر دادند که در این هنگام مورد حمله نیروهای امنیتی و هدف گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور قرار گرفتند.

مرکز مبارزه با افراط گرایی در الازهر همچنین گفت: اقدام خشونت بار صهیونیست ها فقط بخش کوچکی از چهره تروریستی آنها را نشان می دهد، اما آنها نخواهند توانست حقوق و مقدسات مسلمانان در فلسطین را پایمال کنند و ما این جنایت صهیونیست ها در حمله به مقدسات اسلامی و تلاش برای تغییر مقدسات مسلمانان توسط دستان خبیث صهیونیستی را به شدت محکوم می کنیم.

الازهر در پایان از تمام مؤسسات بین المللی و آزادگان جهان خواست به مسئولیت خود در برابر ملت فلسطین و جلوگیری از ظلم و جنایت صهیونیست ها عمل کنند و صهیونیستها نیز بدانند که تمام اقدامات وجنایت های آنها علیه مردم فلسطین در یاد و خاطره منصفان جهان باقی خواهد ماند و این رژیم راهی جر نابودی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha