جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل صدا وسیمای قزوین

حوزه/ مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: یکی از برنامه های جدی شبکه استانی قزوین شناساندن علمای مطرح به آحاد مردم به خصوص جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس سعید انبارلویی، عصر امروز در نشست مشترک کارشناسان حوزه علمیه قزوین با محوریت نقد برنامه معارفی «تا آسمان» که در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد گفت: حوزه علمیه استان قزوین یکی از حوزه های مهم تاثیرگذار  است که بسیاری از علما، شخصیت ها و نخبگان از مدارس علمیه استان برخاسته اند که باید با تولید فیلم های مستند به جامعه معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه  شبکه استانیقزوین توانسته با همکاری خوب و قابل تقدیر روحانیون، بسیاری از شخصیت های فرهنگی و برجسته حوزوی را شناسانده و در قالب فیلم مستند آنها را به مردم بشناساند، ولی این کافی نیست و باید این نوع برنامه سازی توسط تهیه کنندگان و برنامه سازان با جدیت ادامه یابد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: حوزه‌های علمیه نقش بسیار مهمی در حفظ و نشر اسلام داشته‌اند و امروز نیز وظیفه ما تقویت و توجه به حوزه‌های علمیه است.

وی به پخش برنامه پر مخاطب «تا آسمان» در شبکه استانی مرکز قزوین اشاره و بیان کرد: برنامه «تا آسمان» امروز در نزد خانواده ها و شهروندان استان قزوین به یکی از برنامه های پر بیننده تبدیل شده، ولی باید آسیب شناسی شده تا نقاط ضعف و قوت آن تقویت شود.

وی ادامه داد: بنده معتقد هستم که می شود در برخی از برنامه های معارفی صدا وسیما موضوعات چالشی طرح و اجرا کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: یکی از برنامه های جدی همکاران این مجموعه این است که بتوانیم عملکرد و کارکرد حوزه علمیه قزوین را برای مردم در ساخت فیلم مستند و یا گزارش های خبری برای مردم ساخته وآن را پخش نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha