جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نبوی ۲

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین نبوی، یکی از وظایف مبلغان را بالا بردن بصیرت دینی و سیاسی مردم دانست و گفت: در انتخابات اخیر ملاک های فرد اصلح را برای مردم بیان کنید و از همراهی با کاندیداها خود داری کنید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین نبوی، شنبه ۲۸ دی ماه در آیین اختتامیه همایش معاونین تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور، در بندرعباس گفت: توجه به کار تبلیغی و اهمیت آن از دیدگاه دینی و مذهبی بسیار حائز اهمیت است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور افزود: وظیفه مبلغ در ابتدا مطالعه و علم آموزی و عمل کردن به آن و بعد انتقال آن به مردم است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به حدیثی درباره جهان آخرت، گفت: یکی از عذاب های بسیار سخت در روز قیامت برای عالمان بی عمل است.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی تاکید کرد: مرحوم آیت الله مشکینی و شیخ عباس قمی هر کاری که به مردم و طلاب توصیه می کردند، ابتدا خودشان آن را انجام می‌دادند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور، ترویج فرهنگ اهل بیت علهیم السلام در بین مردم را یکی از وظایف مهم طلاب عنوان کرد و افزود: هیچ گفتاری بهتر از این نیست که طلاب مردم را به خداوند دعوت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  جنگ افروزی آمریکایی ها در جهان اشاره کرد و بیان داشت: امروز خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث همبستگی مذهبی و مردمی بیشتر در ایران و منطقه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی یادآور شد: در فتنه ۸۸ فاصله گرفتن مردم از صفوف آشوب گران بیش از ۷ ماه طول کشید، اما امروز مردم با بصیرت در کم تر از لحظه ای صف خود را از اشرار جدا می‌کنند.

وی، یکی از وظایف مهم مبلغان را بالا بردن بصیرت دینی و سیاسی مردم عنوان کرد و افزود: مبلغان صرفا ضعف‌های دولت را بیان نکنند؛ چراکه دشمن ناکار آمدی اسلام و دولت اسلامی را نشانه گرفته است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در پایان به مبلغان توصیه کرد: در انتخابات اخیر ملاک های فرد اصلح را برای مردم بیان کنید و از همراهی با کاندیداها خود داری کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha