شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بزرگداشت شهید سلیمانی

حوزه/ جشنواره فیلم سینمایی مقاومت در نوار غزه با برپایی مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی یاد و خاطره سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس را گرامی داشت و شرکت کنندگان در سخنان خود یاد مردی را زنده کردند که نماد مقاومت در غزه و محور مقاومت بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه جشنواره فیلم سینمایی مقاومت در نوار غزه با برپایی مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی یاد و خاطره سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس را گرامی داشت و شرکت کنندگان در سخنان خود یاد مردی را زنده کردند که نماد مقاومت در غزه و محور مقاومت بود.

فلسطینی ها در این مراسم تاکید کردند که شهید سلیمانی سال ها به دنبال راه های جدیدی برای حمایت از مقاومت در فلسطین بود و حمایت های او بدون شرط بود و انتظاری از طرف مقابل نداشت.

 اکنون با شهادت سردار سلیمانی گروه های مقاومت تاکید کردند که به همچنان به گزینه مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا پایبند هستند و به تمام دوستان و حامیان فلسطین درود فرستادند.

شرکت کنندگان در این مراسم تاکید کردند سینمای مقاومت به دنبال ارائه تصویری حقیقی از مقاومت به جهان است که تصویری واقعی و بیانگر مظلومیت ملت های مقاوم باشد و شهید سلیمانی با خون خود این مسیر را برای ما تکمیل کرد و راه مقاومت و فداکاری و جانفشانی را باز نمود و عمر خود را در کنار مقاومت و برای حمایت از آن سپری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha