جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه

حوزه/ بی شک، یکی از ارکان اصلی مقاومت در طول عمر با برکت نظام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامیِ برخاسته از متن مردم است که با تعبیر دقیق امام راحل مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» به اثبات رسید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان در پی راهپیمایی مردم حماسه آفرین اصفهان بعد از نماز جمعه این هفته، بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

”وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ"

نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام ارزشمند مقاومت متکی به مکتب الهی و ارزش‌های انسانی است که در برابر دشمنان صف کشیده ی مردم شریف ایران اسلامی از آرمان‌های خود با قدرت دفاع می‌کند. بی شک، یکی از ارکان اصلی مقاومت در طول عمر با برکت نظام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامیِ برخاسته از متن مردم است که با تعبیر دقیق امام راحل مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» به اثبات رسید.

لذا رژیم مستبد آمریکای جها نخوار به عنوان دشمن قسم خورده این مرز و بوم، به دلیل شدت عصبانیت از ناکامی‌های متعدد در رسیدن به اهداف شوم خود در ایران و منطقه، از آخرین تیرهای ترکش خویش استفاده کرده و با نابخردی تمام و زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و مناسبات بین المللی، سرادر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر یاران همراه ایشان را با سفاکی تمام به شهادت رساند تا به خیال خام خود مانع بزرگی را از مقابل اهدافش برداشته باشد.

اما حضور حماسی، شورانگیز و انقلابی آحاد مردم عزیز در سراسر کشور در محکومیت این جنایت، و قدردانی از خادمان صادق خود در شهرهایی که پیکر مطهر این شهیدان تشییع شد بویژه رستاخیز مردم تهران، باطل السحر همه مستبدان، مستکبران و دشمنان داخلی و خارجی این ملت بزرگ گردید.

در این میان پیام ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای در شهادت مظلومانه این مجاهدان راه خدا و تاکید ایشان مبنی بر انتقام سخت از آمریکا، سپاه پاسداران با قدرت و شجاعت تمام سیلی جانانه ای را بر قاتلان متکبر وارد نمود تا مقدمه ای بر اخراج نامحرمان از منطقه شود.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان با محکوم نمودن شهادت فرزندان پاک و قهرمان اسلام عزیز بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ودیگر همراهان آنان و تشکر از مردم ولایت مدار ایران اسلامی در قدردانی از مجاهدتهای این دلاور مردان و همچنین سپاسگزاری فراوان از مردان مرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از فریاد انتقامی ملت در سوخت موشک های نابودگر خود پایگاه آمریکا را به موقع و شجاعانه هدف قرار دادند.

از خداوند بزرگ عزت ایران عزیز و ملت بزرگش را خواستار است و به خانواده های داغدار و عزیز سانحه هوایی صمیمانه تسلیت عرض می نماید.
سانحه ای که بسیار تاسف بار و تلخ بود و دل رهبر گرانقدر و ملت عزیزمان را به معنای کامل سوزانید.

امید است همه ی ما با اتحاد و همدلی همچون گذشته در همه صحنه های پیش رو بویژه راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی حاضر بوده و با انتخاب نمایندگان اصلح و انقلابی در پیشبرد اهداف اسلامی این کشور کوشا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha