جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: در این شرایط حساس رسالت اصلی امروز تمام رسانه ها برای تشویق مردم به حضور آگاهانه و پرشور در عرصه انتخابات به عنوان یک وظیفه قانونی، شرعی و ملی مهم و اثرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به لزوم حضور پرشور ملت ایران در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: حضور گسترده در انتخابات باعث اقتدار بیشتر کشور در عرصه های بین المللی می شود و به یاری خدای متعال در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مثل گذشته شاهد خلق حماسه ای ماندگار خواهیم بود و برخلاف خواست و هدف دشمن، این حماسه باعث تقویت نظام و انقلاب اسلامی در عرصه داخل وخارج می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: استکبار جهانی با توطئه چینی می خواهند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارد، لذا لازم است هوشیار باشیم و زمینه نفوذ شیاطین غربی را در امور کشور فراهم نکنیم.

وی ادامه داد: اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود، دشمنان احساس می کنند که مردم نظام اسلامی را نمی خواهند، لذا باید با حضور خود باعث ناامدی دشمنان اسلام شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: در این شرایط حساس رسالت اصلی امروز تمام رسانه ها برای تشویق مردم به حضور آگاهانه و پرشور در عرصه انتخابات به عنوان یک وظیفه قانونی، شرعی و ملی مهم و اثرگذار است.

وی اظهارکرد:  یکی از توطئه های دشمن در شرایط کنونی دلسرد کردن مردم برای کاهش حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای ملت است و لذا مردم باید آگاهی هوشیاری و وحدت خود را بیش از گذشته حفظ کنند و با حضور گسترده خویش در پای صندوق های اخذ رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بزنند.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین گفت: مردم باید در انتخاب افراد اصلح دقت کنند، چرا که ملت ایران با انتخاب افراد دلسوز و شایسته سرنوشت کشور را در گام دوم انقلاب رقم می زنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha