پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اخلاص

حوزه/ استاد حوزه با بیان اینکه سردار سلیمانی به واسطه اخلاصی که داشت به این مقامات عالیه رسید، گفت: قبولی اعمال به اخلاص بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، خانم ملیحه آقاداودی استاد و مشاور حوزه در مراسم دهه فاطمیه و بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت فاطمه محدثه (سلام الله علیها) اصفهان گفت: شجاعت و تدبیر بالا، ولایت مداری، اخلاص در عمل و ذوب شدن در انقلاب، از مهمترین شاخصه های رفتاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، افزود: نهایت دینداری در اخلاص است و کسی که بالاترین درجه اخلاص را داشته باشد به طور حتم در دینداری نیز به بالاترین درجات خواهد رسید. رهبر معظم انقلاب درباره اخلاص سردار سلیمانی فرمودند: در جلسات خود را در مقام بالا نمی دید و در صدر مجلس نمی نشست.

 آقاداودی، حفظ ایمان را منوط به اخلاص دانست و گفت: درجه و میزان قبولی اعمال نیز به اخلاص بستگی دارد و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به واسطه اخلاصی که داشت به این مقامات عالیه رسید.

یادآور می شود: ختم کل قرآن و ختم چهارده هزار صلوات در گروه مجازی مدرسه، قرائت سوره یس و همچنین روضه حضرت مادر به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها از دیگر برنامه های جانبی مراسم بزرگداشت مقام سردار بزرگوار بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha