سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمدرضا امیدی، امام جوکار

حوزه/ حجت الاسلام امیدی گفت: سپاه پاسداران با اقدامی شجاعانه، به کشوری که خود را ابر قدرت دنیا می دانست، ثابت کرد که ابر قدرت خدا است.

حجت الاسلام محمدرضا امیدی، امام جمعه شهر جوکار استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به ایام‌الله تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی و حمله موشکی سپاه پاسداران، خاطر نشان کرد: یوم الله مظهر تجلی قدرت الهی است، که خداوند بندگان خالص خود را حمایت می کند.

وی با بیان اینکه در این اتفاقات امداد الهی کاملا مشهود بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران، با امدادهای الهی توانست مقتدرانه، پایگاه آمریکایی را مورد اثابت موشک‌های خود قرار دهد، که پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود مواضع او را هدف بگیرد.

این کارشناس مذهبی افزود: سپاه پاسداران با این اقدام شجاعانه، به کشوری که خود را ابر قدرت دنیا می دانست، ثابت کرد که ابر قدرت خدا است.

وی، تشییع پیکر شهید سلیمانی را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: جمعیت ۲۵ میلیونی حاضر در تشییع پیکر شهید سلیمانی در استان‌های مختلف، رفراندوم و جواب مثبت ملت ایران به جبهه مقاومت بود.

امیدی، وظیفه مبلغان در شرایط کنونی را حضور در عرصه جهاد تبلیغی عنوان کرد و ابراز داشت: اگر مبلغان ما بتوانند به خوبی نقش خود را ایفا کنند و مروج روحیه مقاومت در جامعه باشند، قطعا اثر آن کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه باید برنامه ویژه‌ای برای نسل جوان داشته باشیم، یادآور شد: مسئولان باید به خاطر داشته باشند که این میز و هر امضایی که درج می کنند، ثمره خون بیش از ۲۰۰هزار شهید است که در راه اسلام و کشور تقدیم شده است.

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: شهید سلیمانی بهترین لحظات زندگی خود را ایامی می‌دانست که در بین مردم مناطق محروم بود، بنابراین امروز مسئولان اگر می‌خواهند همچون حاج قاسم، عزیز مردم شوند باید با دوری از تجمل گرایی، راه خدمت به مردم را انتخاب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha