جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر  با بیان اینکه متاسفانه در جبهه جنگ نرم و رسانه ضعیف هستیم گفت: حاج قاسم به ما نشان داد که با امکانات کم می شود قوی شد، بنابراین در جبهه های دیگر همچون جبهه های اقتصادی می توان قوی شد، به شرطی که رسانه خوب و قدرت جهادی خود را بکار گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران، وقایع اخیر را ایام الله نامیدند؛ شهادت سردار سلیمانی که در واقع اسطوره تاریخی ملت ایران بود و آیندگان به جهت خدمت بزرگی که ایشان شخصیت کرد قطعاً از او به عنوان اسطوره یاد خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه همه مردم و احزاب و جریان های سیاسی برای سردار سلیمانی قیام کردند، افزود: این از رازهایی است که در تشییع پیکر مطهر این شهید در ایران و عراق فریاد انتقام سر دادند.

امام جمعه چغادک ادامه داد: شرکت نزدیک به 25 میلیون نفر در تشییع پیکر این شهدا در جای جای کشور یک ایام الله را رقم زد و اگر بخواهیم همه مراسماتی که در کشور برای بزرگداشت این شهید برگزار شد را ببینیم جمعیتی حدود 50 میلیون نفری را می توان تصور کرد.

وی پاسخ محکم سپاه به آمریکا را یک ایام الله دیگر دانست و گفت: در طول تاریخ 70 ساله بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کسی به صورت مستقیم سمت آمریکا تیری را شلیک نکرده بود که با درخواست مردم، سپاه پاسخ محکمی به این دشمن داد هر چند که فرزندان ملت ایران همچون شهید نادر مهدوی روزی در خلیج فارس رویایی مستقیمی را با شیطان بزرگ داشتند اما این اتفاقی که اخیراً افتاد هیمنه و حیثیت آمریکا را بر باد داد.

حجت الاسلام خدری، دهه فجر راایام الله دیگر ایران اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: این ایام را باید تذکر داد و یادآوری کرد، مسئولان باید خدمات شایان نظام ایران را به مردم گزارش دهند؛ دشمنان ما رسانه قوی دارند و از این رسانه استفاده می کنند و دستاوردهای انقلاب را به عنوان یک ضعف نمایش می دهند که ما وظیفه داریم دستاوردها را به مردم نمایش و گزارش دهیم. مقام معظم رهبری نیز بر این نکته تاکیداتی داشته است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه متاسفانه در جبهه جنگ نرم و رسانه ضعیف هستیم، گفت: این در حالی است که در جنگ سخت پیروز می شویم، اما در جنگ نرم دشمن ما را مغلوب می کند، علت آن ضعیف بودن رسانه های ما است.

وی، مهمترین رسانه در جنگ نرم را خون شهیدان دانست و اظهار داشت: پیام رسان های دیگر ما متاسفانه از جهاتی دچار اختلال است و در جنگ نرم خوب عمل نمی کنیم.

امام جمعه چغادک خاطرنشان کرد: تنها راه نجات ملت ایران به فرموده مقام معظم رهبری قوی شدن است. حاج قاسم به ما نشان داد که با امکانات کم می شود قوی شد، بنابراین در جبهه های دیگر همچون جبهه های اقتصادی می توان قوی شد، به شرطی که رسانه خوب و قدرت جهادی خود را بکار گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha