جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ اعزام مبلغان اربعینی معاونت تبلیغ حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام فردآقایی از اعزام بیش از یک هزار و ۶۰۰ مبلغ و مبلغه به نقاط ۲۷ گانه خوزستان در ایام فاطمیه دوم خبر داد و گفت: ۲۷ شهر و نقطه روستایی مورد توجه مبلغان است که در مجموع پیش‌بینی می‌شود بالغ‌بر هزار و شش‌صد مبلغ و مبلغه را به مناطق شهری و روستایی اعزام کنیم.

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه اعزام مبلغان از سوی سازمان تبلیغات، در دهه دوم انجام می‌شود، اظهارداشت: زمان اعزام مبلغین از ۲۵ دی‌ماه آغاز و تا ۱۰ بهمن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هر مبلغ ۵ روز فرصت تبلیغی دارد، گفت: ۲۷ شهر و نقطه روستایی مورد توجه مبلغان است که در مجموع پیش‌بینی می‌شود بالغ‌بر هزار و شش‌صد مبلغ و مبلغه را به مناطق شهری و روستایی اعزام کنیم.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، پیرامون دستورالعمل‌های تبلیغی مبلغان، بیان کرد: با توجه به هم‌زمانی ایام فاطمیه و دهه فجر و همچنین چهلم سردار سلیمانی و سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مباحثی قرار است از سوی مبلغان مطرح شود که در برگیرنده موارد ذکر شده به همراه سایر موضوعات روز باشد.

حجت‌الاسلام فردآقایی، در پایان گفت: شعار سال، اقتصاد مقاومتی، خانواده، آسیب‌های اجتماعی، حجاب، جنگ نرم، تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی در فیش‌های تبلیغی مبلغان قرار گرفته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha