پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه کشور، در قزوین گفت: نگاه ما این است که بتوانیم با تلاش جهادی بخشی از مشکلات را با همکاری و همراهی مدیران حوزه های علمیه برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سید مصطفی حسینی نژاد، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه کشور، پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه قزوین، ضمن تجلیل از بزرگان و شخصیت های علمی و حوزوی این استان، گفت: در سفرهایی که معمولا به استان های مختلف انجام می شود، نگاه ما این است که بتوانیم با تلاش جهادی بخشی از مشکلات حوزه های اسنان ها و مدارس را با همکاری و همراهی مدیران حوزه های علمیه برطرف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا نیز در این جلسه به تاریخ درخشان حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: تعداد مدارس علمیه قزوین که از نظر سبک معماری و همچنین حضور علما و فضلا نشان دهنده این است که شهر قزوین از شهرهای عالم پرور بوده، ولی در حال حاضر با گذشته  کمی فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان نظام نگاه ویژه ای به حوزه های علمیه داشته باشند

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: علمای قزوین با بینش قوی توانسته اند حوزه های علمیه ارزشمندی را تاسیس کنند که امروز مکان هایی جذاب برای گردشگران به شمار می روند .

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حوزه علمیه قزوین در حقیقت میراث حوزه علمیه کشور است و باید برای نگهداری، نگاه جدی به آن داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به توسعه شهر، مدارس علمیه در مناطق جدید ساخته نشده که این موضوع آسیب زاست.

تصاویر/ بازدید معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه از مدارس علمیه قزوین

یادآوری می شود، دیدار با مدیران و معاونین مدارس حوزه علمیه قزوین، دیدار با امام جمعه، دیدار با طلاب  و اساتید و بازدید از مدارس علمیه قزوین از برنامه های سفر معاون مالی و پشتیبانی حوزه های علمیه کشور به استان قزوین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدعلی رنج کشیده IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    1 0
    سلام علیکم با احترام با تلاش جهادی معاون محترم منابع انسانی و پشتیبانی و همکاران ارجمندشان شاهد رشد چشمگیری در زمینه های مختلف بوده ایم امید است با تلاش جهادی که از ایشان سراغ داریم همواره در پناه خداوند عزّوجل موفق باشند.
  • کارمندحوزه IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    1 0
    واقعا از تجمیع ساختمان های حوزه در یک مکان و آسودگی طلاب از ایشان تشکر می نماییم