جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدحسین مومنی

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: باید هوشیار و حساس باشیم چون دشمن ضربه‌ای به انسان می‌زند که هیچ گاه تصور نمی‌کنیم، برخی می‌گویند باید با دنیا تعامل کرد ولی باید به آنها گفت نباید با دشمنی که یک ذره عقب نشینی نمی‌کند تعامل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی شامگاه دوشنبه در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و یادبود سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، بیان کرد: حضرت زهرا(س) فرمودند این‌ها دشمن من هستند و ای علی(ع) راضی نیستم که این افراد در تشییع جنازه من شرکت کنند، باید دشمن شناس باشیم و بدانیم خط نفاق چگونه وارد شده و مردم را از ارزش ها دور می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی گفت: تشییع سردار سلیمانی و نماز جمعه مقام معظم رهبری رفراندوم ملی بود، افرادی که تاکید به برگزاری رفراندوم دارند دهان خود را ببندند، دشمن در راستای ولایت ستیزی، شبهه افکنی، تحقیر مسلمانان فعالیت می‌کند و با دروغ و جوسازی و هوچی‌گری برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات حضرت زهرا(س) برای نشان دادن چهره نفاق بیان کرد:حضرت فاطمه (س) در این زمینه سخنرانی و افشاگری انجام داد و همچنین تحریم دشمنان یکی دیگر از اقدامات بی بی دوعالم بود.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: یکی دیگر از اقدمات حضرت زهرا(س) تهدید به نفرین بود، حضرت فاطمه(س) باور نمی‌کرد که داخل خانه شوند و امیرالمومنین(ع) را باخود بردند، حضرت زهرا(س) فرمودند اگر دست از علی(ع) برندارید موهایم را پریشان کرده و گریبان چاک می‌دهم و نفرین‌تان می‌کنم که در این لحظه ستون‌های مسجد لرزید و امیرالمومنین(ع) را رها کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین مومنی خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی محب حضرت زهرا(س) بود و جمعیت میلیونی در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند ولی فدای مادرم زهرا(س) که ۶ نفر زیرتابوت را گرفتند و غریبانه بی بی دو عالم را دفن کردند.

سخنران این مراسم با اشاره به شهادت سردار سلیمانی ادامه داد: شهادت حاج قاسم جریان ساز شد و پس از آن دشمن فتنه‌ای ایجاد کرد، نسل جوان باید مراقب شبهات فضای مجازی باشد و فریب شبهات دشمن را نخورد.

وی افزود: آمریکا مدعی است با نظام اسلامی مشکل دارد، ولی با مردم هم دشمن است چون تحریم‌های دارویی را بر نمی‌دارد و از هیچ تلاشی برای ضربه به ملت ایران دریغ نمی‌کند.

 حجت الاسلام و المسلمین مومنی با تاکید براینکه نباید دشمن را کوچک بشماریم و نباید از آن غافل شویم،گفت: باید هوشیار و حساس باشیم چون دشمن ضربه‌ای به انسان می‌زند که هیچ گاه تصور نمی‌کنیم، برخی می‌گویند باید با دنیا تعامل کرد ولی باید به آنها گفت نباید با دشمنی که یک ذره عقب نشینی نمی‌کند تعامل کرد.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد بیان کرد: همان طور که همگان دیدند موشک‌های سپاه این پایگاه را شخم زد و چیزی از آن باقی نماند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: نسل جوان باید با برنامه پیش برود و در هر زمینه‌ای که فعالیت می کند به موفقیت برسد و سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهد.

 حجت الاسلام و المسلمین مومنی گفت: برخی از ورزشکاران و هنرمندان باید مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند چون نان و نمک انقلاب را خوردند و رسانه‌ای شدن آنها به برکت خون پاک شهدا و نظام اسلامی است.

وی در پایان گفت: افرادی که شعار می‌دادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران برای کشورمان چه کردند، اصحاب فرهنگ و هنر واقعا فرهیخته هستند ولی برخی از هنرمندان مواضعی که می‌گیرند در راستای اهداف دشمن است.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha