جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویری از کمک رسانی طلاب در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: اداره اوقاف استان همدان در راستای لبیک به فرمایشات رهبری و لزوم امداد رسانی به مردم درگیر سیل، اقدام به برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک به سیل زدگان در بقاع متبرکه استان کرده است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر امداد رسانی و کمک به هموطنان سیل زده، گفت: اوقاف استان همدان در راستای لبیک به فرمایشات رهبری و لزوم امداد رسانی به مردم درگیر سیل، اقدام به برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک به سیل زدگان در بقاع متبرکه استان کرده است.

وی افزود: بقاع متبرکه استان همدان به صورت شبانه روزی و یکسره، آماده دریافت کمک های مردم نوع دوست استان همدان می باشند.

حجت‌الاسلام حسینی از دستور مدیرکل اوقاف استان در سرعت بخشیدن به ارسال محموله های مورد نیاز مردم سیل زده خبر داد و گفت: اولین محموله کمک های اداره کل اوقاف استان همدان در تاریخ شنبه ۲۸ دی به استان سیستان و بلوچستان ارسال گردید.

وی با برشمردن اقلام مورد نیاز هموطنان درگیر سیل، اظهار کرد: پتو، وسایل گرمایشی، مواد خوراکی کنسروی، لوازم بهداشتی و وسایل روشنایی از جمله اقلامی است که بسیار مورد نیاز این عزیزان است و باید هر چه سریع تر نسبت به تامین آن اقدام کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان یادآور شد:  از مردم دارالمومنین همدان می خواهیم تا با حضور در خیمه های برپا شده در بقاع متبرکه به یاری هموطنان خود بشنابند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha