پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فرزندان انقلاب اسلامی در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران ضربه محکمی به ابهت آمریکایی ها در جهان زدند، تصریح کرد: جبهه مقاومت تا بیرون راندن کامل آمریکایی ها از منطقه آرام نخواهد نشست.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به سخنان مهم و کلیدی مقام معظم رهبری در نماز جمعه 27 دی ماه تهران اشاره کرد و گفت: ایشان در خطبه های نماز جمعه مطالب بسیار راهبردی را بیان کردند که باید مورد توجه بیشتر آحاد جامعه قرار گیرد.

وی با بیان این که یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران بیان کردند نامیدن روز تشییع پیکر مطهر سپهبد سلیمانی و سیلی موشکی به عنوان ایام الله بود، افزود: ملت بزرگ ایران در روز تشییع سردار رشید اسلام حماسه ای خلق کردند که برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آن حضور میلیونی پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کشورمان سابقه نداشت، خاطرنشان کرد: ملت ایران به معنای واقعی کلمه برای حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که آن حضور میلیونی در شرایط خاص اقتصادی کشور، همه دنیا را متحیر و متعجب ساخت، بیان داشت: ملت بزرگ ایران به دنیا فهماند اگر نسبت به مسائل اقتصادی کشور گلایه هایی هم دارند، اما در چنین مواقع حساسی با جان و دل به میدان می آیند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه اجازه سوء استفاده دشمنان از برخی مشکلات موجود در کشور را نخواهند داد، افزود: تشییع باشکوه سپهبد سلیمانی به معنای واقعی کلمه یک رفراندوم در حمایت از جبهه مقاومت بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهادت سپهبد سلیمانی یک وحدت و همبستگی خاصی را در منطقه برای مقابله با آمریکای جنایتکار ایجاد کرد، ادامه داد: امروز کمترین مطالبه ملت های مسلمان منطقه خروج بی قید و شرط آمریکایی ها از خاورمیانه است.

حجت الاسلام شکریان همچنین به پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست های آمریکایی در عراق اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با چنین اقدام ارزشمندی ضربه حیثیتی بزرگی به آمریکایی ها زد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فرزندان انقلاب اسلامی در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران ضربه محکمی به ابهت آمریکایی ها در جهان زدند، افزود: این ضربه نظامی ایران اسلامی به حیثیت از دست رفته آمریکایی ها برای همیشه تاریخ ساز خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه این جنایت های آمریکایی را فراموش نخواهند کرد، گفت: جبهه مقاومت تا بیرون راندن کامل آمریکایی ها از منطقه آرام نخواهد نشست.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha