پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همواره تلاش کنیم که در فضای مجازی زمین را برای حضور دشمن خالی نکنیم، زیرا توانمندی های بسیاری در این فضا داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدصادق حسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال که در دانشگاه امام حسین علیه السلام سنندج برگزار شد، اظهار داشت: باید همه این واقعیت مهم را قبول داشته باشیم که در جنگ نرم با دشمنان هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: جنگ نرم به مراتب پیچیده تر از جنگ سخت است و تشخیص دشمن بسیار مشکل است، زیرا در این جنگ نه خبری از خاکریز هست و نه گلوله.

وی اظهار کرد: در جنگ نرم زمین بازی یکی است و هرکسی که قوی تر و باهوش تر باشد صاحب آن زمین خواهد شد.

سردار حسینی در ادامه به تلاش های گردان های جنگ نرم اشاره کرد و بیان داشت: امروز به برکت فرزندان تعهد و انقلابی این کشور در بحث جنگ نرم پیروزی های زیادی بر دشمن داشته ایم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: اهمیت جنگ نرم در عصر کنونی بسیار حیاتی و تاثیرگذارتر است. می توان از پتانسیل های فضای مجازی برای انتقال تفکرات انقلابی و آرمان های اسلامی بهترین بهره را ببریم.

سردار حسینی اظهار کرد: 11 تیم شرکت ‌کننده در این مسابقات هر آنچه اندوخته‌ اند را می‌ توانند به نمایش بگذارند و باید بدانید مسیری که انتخاب کردید، خدمت به وطن و انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: باید همواره تلاش کنیم که در فضای مجازی زمین را برای حضور دشمن خالی نکنیم، زیرا توانمندی های بسیاری در این فضا داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha