جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نکونام- نماینده طلاب گلپایگان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: طلاب و فضلای گلپایگانی آماده همکاری با سپاه پاسداران در مسائل اجتماعی و فرهنگی بوده و می توانید از ظرفیت نهاد حوزه استفاده نمایید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده طلاب گلپایگان در جلسه طلاب و فضلای گلپایگانی مقیم قم که شب گذشته در مدرسه آیت الله العظمی گلپایگانی قم برگزار شد، گفت: یکی از برکات انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همانطور که از نام آن مشخص است، برای پاسداری از انقلاب و ارزش های حاصل از آن ایجاد شده است.

وی ابراز داشت: سپاه پاسداران در زمان انواع توطئه ها و شرارت ها در کشور ایجاد شد و با روحیه شهادت طلبی و برخورداری از حمایت مردم و جذب عناصر با ایمان توانست با کشف و انهدام گروه های محارب و خانه های تیمی به وظایف خود عمل نماید.

نماینده طلاب گلپایگان خاطرنشان ساخت: کلام امام راحل که فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور نبود»، نشان از جایگاه این نهاد و اعتماد ایشان به این نهاد انقلابی بوده است؛ چراکه شاهد توطئه های متعدد دشمنان انقلاب در کشور بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: سپاه مرزبانی صادق و لایق برای حریم انقلاب و کشور است و امام راحل در صحیفه خود فرموده است: «شما آینه مجسم مظلومیت ها و رشادت ها برای این ملت بزرگ در صحنه نبرد و تاریخ مصور انقلابید».

وی بیان داشت: ما شهدای بزرگواری از سپاه پاسداران داشته ایم که تقدیم انقلاب شده اند تا امنیت، آسایش و آرامش را برای مردم و کشور فراهم نماید.

نماینده طلاب گلپایگان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نیز درباره این نهاد انقلابی فرمود: «سپاه بعد از جنگ بدون لغزش و انحراف توانست مسیر رشد و تکامل را ادامه دهد».

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ابراز داشت: طلاب و فضلای گلپایگانی آماده همکاری با سپاه پاسداران در مسائل اجتماعی و فرهنگی بوده و می توانید از ظرفیت نهاد حوزه استفاده نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل یاوری نیز در این جلسه به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به آیه ۲۴ سوره انفال، گفت: خداوند در این آیه فرموده است: «یا ایها الذین آمنوا استجیبوا لله و للرسول اذا دعاکم لما یحییکم/ ای کسانی که ایمان آورده اید؛ دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید هنگامی که شما را به سوی چیزی می خواند که شما را حیات می بخشد».

وی اظهار داشت: ما باید ثابت قدم مانده و در راه حق جانانه بایستیم؛ آنچنان که شهدا هم پیشگام این فرهنگ بوده اند و جانانه ایستادند.

سخنران این جلسه ابراز داشت: یکی از دستورات قرآن کریم، جهاد کبیر است؛ به این معنا که باید با هجوم فرهنگی و مقابله با توطئه های دشمنان، مبارزه کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین یاوری خاطرنشان ساخت: آنچه که سبب شده در مقابل استکبار بایستیم و توطئه های آنان متوجه ما شود، این است که حاضر نیستیم زیر بار برنامه های استکبار برویم.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی دشمنان ما توان نظامی ما نیست؛ بلکه ایمان، تکیه بر اسلام ناب محمدی و ایستادگی در مقابل استکبار است که خشم آنان را در پی داشته است.

سخنران این جلسه بیان داشت: شهید قاسم سلیمانی با همرزمان خود با دست خالی توانستند نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده و با شهادت خود نیز همان اثر را در جامعه ایجاد کرده است و رهبر معظم انقلاب، روز شهادت ایشان را یوم الله نامیدند.

حجت الاسلام والمسلمین یاوری در پایان اظهار داشت: ان شاءالله با جوشش خون این شهدا، وادادگی به غرب در این کشور خشکانیده شده و دست ایادی غرب از این کشور کوتاه خواهد شد.


 

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha