جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 882581
۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
فساد در فدراسیون جهانی فوتبال

حوزه/ برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) با اشاره روی زشت فوتبال دنیا به بررسی فساد در فدراسیون جهانی فوتبال می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با نگاهی به رسوایی فساد فیفا در سال 2015 به واکاوی رشد میزان دریافت رشوه در میان مقامات فیفا و بازداشت چندین نفر در این رابطه طی سال های اخیر خواهد پرداخت.

در این برنامه همچنین با اشاره به استعفای سپ بلاتر رئیس پیشین فیفا و ارتباط آن با فسادهای اخیر در این سازمان ورزشی، مسائلی همچون دستمزدهای نجومی بازیکنان فوتبال و ارتباط آن با گسترش فساد در این رشته، فساد گسترده در بازار نقل و انتقالات فوتبال در جهان و نقش دلالان در این میان و نقش اسپانسرهایی همچون کوکاکولا، آدیداس و هیوندای در دامن زدن به موضوع فساد در فوتبال مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

نگاهی به میزبانی قطر از جام جهانی سال 2022، سرمایه گذاری های این کشور برای میزبانی از این رویداد و شرایط نامناسب کارگران برای فراهم سازی مقدمات برگزاری این مراسم از دیگر محورهای مورد بحث و بررسی در این برنامه خواهد بود.

«شکاف اقتصادی» ساعت 00:03 بامداد جمعه 4 بهمن از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha