جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دهه فجر

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: از همه روحانیون و طلاب در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آرمانهای انقلاب و امام راحل را برای جامعه تشریح و تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، عصر امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: دهه فجر رویدادی نه تنها مهم در تاریخ این سرزمین می باشد، بلکه تاثیرات خود را بر جهان گذاشته است و بسیاری از معادلات را در دنیا تغییر داد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در آن زمان که رژیم شاه به عنوان دست پرورده آمریکا در منطقه به عنوان ژاندارم حضور داشت از نظر بسیاری از سیاستمداران امری بعید بود، ولی جهانیان دیدند که چگونه موج اسلام گرایی و وحدت ملت ایران بر این هیمنه پوشالین پیروز شد.

این استاد حوزه ادامه داد: امام خمینی (ره) به پشتوانه مکتب ناب اسلام و نیز ملت ایران توانست انقلابی با ریشه های دینی و بنیادی در منطقه تاسیس کنند که هنوز جهان متاثر از این رویداد عظیم است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود بیان کرد: با این وجود بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان شاهد دشمنی ابرقدرت های جهان با این ملت و نظام هستیم که این نشان از تاثیرگذاری انقلاب در سطح منطقه ای و جهانی دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به اینکه باید دهه فجر امسال باشکوه تر از هر سال دیگری برگزار شود، عنوان داشت: انقلاب اسلامی در طول ماه های گذشته زیر شدیدترین تبلیغات رسانه ای دشمنان قرار داشته و تلاش های بسیاری در این مدت برای تضعیف و حتی براندازی این نظام شده است، لذا همه در دفاع از این نظام و حکومت اسلامی وظیفه داریم.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: از سوی دیگر نسل های انقلاب و نوجوان و جوان به دلیل اینکه انقلاب به ویژه زمان پیروزی آن و نیز هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده اند، باید برای آنان تمامی رویدادهای این سالها تفسیر و تحلیل شود تا ذهن آنها در این زمینه روشن گردد.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: دشمن در بحث تهاجم فرهنگی نوک پیکان خود را به سمت نسل جوان و نوجوان این مملکت نشانه رفته است، لذا باید در صیانت از این نسل های انقلاب بسیار تلاش کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: از همه روحانیون و طلاب درخواست داریم که در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در ویژه برنامه های این دهه آرمانهای انقلاب و امام راحل را برای جامعه تشریح و تبیین نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha