جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی اکبر منصوری

حوزه/حجت الاسلام منصوری گفت: ضربه سخت جمهوری اسلامی ایران، نشان داد، کشوری که خود را ابر قدرت معرفی می کرد قدرتش، پوشالی است و با این حمله موشکی هیمنه او در هم شکست.

حجت الاسلام علی اکبر منصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با بیان این که یوم الله نماد قدرت خداوند است، اظهار کرد: در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی و سیلی سپاه پاسداران به دولت تروریست آمریکا دست قدرت خداوند کاملا رویت شد.

وی افزود: ضربه سخت جمهوری اسلامی ایران، نشان داد، کشوری که خود را ابر قدرت معرفی می کرد قدرتش، پوشالی است و با این حمله موشکی هیمنه او در هم شکست.

منصوری با تاکید بر اینکه، باید روزهای الهی را متذکر شویم، یادآور شد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، بنابراین طلاب امروز وظیفه دارند تا مروج تفکر شهید سلیمانی در جامعه باشند.

وی تصریح کرد: ضربه ای که اتحاد ملت ایران و حتی مردم سراسر عالم در مراسم سپهبد سلیمانی به دشمن وارد کردند، بسیار سهمگین بود و به همین دلیل است که دشمن به دنبال ایجاد جنگ رسانه ای علیه کشور بود.

منصوری با اشاره به اینکه بنا بر آیات قرآن کسانی که علیه دین خدا نقشه می‌کشند، خداوند نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد، ابراز داشت: امروز مردم ما باید با افزایش بصیرت خود، مراقب باشند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

وی مسئولان را به اتحاد دعوت کرد و گفت: مسئولان باید اتحاد را از این سیل خروشان مردمی فرا بگیرند و خود را از آن جدا نکنند.

امام جمعه شیرین سو با بیان اینکه اتحاد مسئولان و مردم میدان را از دشمنان و خود فروخته های داخلی خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: پایداری این اتحاد، سیلی محکم بر صورت افرادی است که به دنبال به حاشیه کشاندن آیات الهی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha