پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 882685
۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
تجلیل از برگزیدگان کتاب سال حوزه

حوزه/ برگزیدگان بیست و یکمین همایش کتاب سال با حضور آیت الله العظمی سبحانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آیین اختتامیه بیست ویکمین همایش کتاب سال حوزه که با حضور مراجع و علمای حوزه های علمیه کشور در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، از برگزیدگان این همایش تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم آیین تجلیل از شخصیت علمی و اخلاقی و پژوهشی آیت الله سید محسن خرازی برگزار شد، سپس برگزیدگان کتاب سال حوزه پس از قرائت بیانیه شورای بیست و یکمین دوره کتاب سال حوزه، تجلیل شدند.

در این مراسم در بخش کتاب از حجج اسلام والمسلمین سید ابوالقاسم حسینی ژرفا و سیدمهدی نبوی به پاس ترجمه کتاب الغدیر در کتاب و سنت ادب، پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ به پاس نگار دایره المعارف قرآن کریم، محمد رحیم درانی به پاس ترجمه قرآن کریم به زبان پشتو، حمید رفیعی هنر به پاس نگارش کتاب الگوی درمانی خودنظم جویی برای افسردگی و مهدی خطیبی به پاس نگارش کتاب روش استنباط نظریه اقتصادی از کتاب و سنت به عنوان نفرات برگزیده تجلیل شدند.

در بخش مقالات نیز از محمد علی فتحعلی خانی به پاس نگارش مقاله روش شناسی در مقالات علوم انسانی، احمد سعیدی برای تالیف مقاله رابطه فلسفه استعالی کانت با علوم طبیعی و ریاضی نیز تجلیل شد.

همچنین در این بخش، آثار شایسته تقدیر در گروه های علمی و پژوهشی نیز تجلیل شدند.

در بخش ناشران نیز محمد باقر انصاری و حجت الاسلام والمسلمین نجف لکرانی مورد تجلیل واقع شدند.

در بخش مرکز پژوهشی برگزیده نیز از مرکز انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از سید غلامرضا حسینی به عنوان ناشر برگزیده و حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی تجلیل شد.

همچنین انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز به عنوان مرکز پژوهشی و موسسه ترجمان وحی به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha