سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فاطمیه

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از برگزاری برنامه های ویژه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: دین اسلام الگوهای مطلوب اخلاقی و دینی را به ما معرفی کرده و هریک از چهارده معصوم (ع) چراغ راه هدایت برای زندگی ما هستند.

وی خاطرنشان کرد:حضرت فاطمه زهرا (س) افتخاری برای همه عالم است و الگو گیری از زندگی حضرت می تواند سبب رستگاری تمامی مسلمانان شود.

وی به برگزاری برنامه های ایام فاطمیه در مدارس علمیه قزوین اشاره و  بیان کرد: از روز هفتم بهمن ماه لغایت نهم به مدت دو شب، عزاداری فاطمیه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صالحیه و همچنین از تاریخ پنجم بهمن لغایت هشتم این ما، بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مشابه این مراسم هم از روز شنبه پنجم بهمن ماه، به مدت 5 شب در آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع)  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، بعد از اقامه نماز مغرب وعشا برگزار می شود.

حجت الاسلام افشاربیان کرد:براساس هماهنگی با صدا وسمیا مرکز قزوین تمامی این برنامه ها انعکاس داده خواهد شد.

وی از همه آحاد مردم ولایتمدار استان قزوین دعوت کرد در این مجالس حضوری باشکوه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha