پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد الکنانی نماینده ائتلاف فتح

حوزه/ احمد الکنانی نماینده ائتلاف فتح تأکید کرد: تظاهرات میلیونی روز جمعه، تظاهرات میدان التحریر را هدف قرار نمی دهد، این تظاهرات پیام یکپارچه عراق علیه حضور آمریکا در این کشور است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، احمد الکنانی نماینده ائتلاف فتح تأکید کرد: تظاهرات میلیونی روز جمعه، تظاهرات میدان التحریر را هدف قرار نمی دهد، این تظاهرات پیام عراق یکپارچه علیه حضور آمریکا در این کشور است.

الکنانی گفت: تظاهرات میلیونی فردا تظاهرات میدان التحریر بغداد را مورد هدف قرار نمی دهد و در مکانی دور از آن برگزار می شود.

وی افزود: این تظاهرات پیام تمامی عراقی ها از مذاهب و قومیت های مختلف در مخالفت با حضور آمریکا در این کشور و اقدامات آن است، به ویژه که علیه حشد الشعبی و رهبران آن مرتکب تجاوز های مکرر شده و باعث شهادت و مجروح شدن ده ها تن شده است.

عضو ائتلاف فتح با اشاره به اینکه تمامی اقشار عراق در تظاهرات روز جمعه بغداد شرکت خواهند کرد و آن پیامی یکپارچه در مخالفت با حضور آمریکا در عراق است، تأکید کرد: تظاهرات حقی است که در قانون اساسی آمده و مخالفت ما با حضور آمریکا حق تمامی اقشار عراقی است.

همچنین سلام الشمری نماینده ائتلاف سائرون گفته بود: تظاهرات میلیونی جمعه بیانگر موضع یکپارچه و حقیقی و ملی در قبال تصمیم مجلس نمایندگان و وحدت ملت در برابر حضور آمریکاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha