شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تظاهرات میلیونی عراق

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای گفت: ملت عراق بار دیگر مخالفت قاطع خود را با اشغالگری آمریکا در کشورش اعلام کرد و این تجمع میلیونی نشان داد که ملت آزاد و شجاع عراق هرگز به باقی ماندن اشغالگران در خاک کشورشان رضایت نخواهند داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای با اشاره به تظاهرات روز جمعه مردم عراق گفت: ملت عراق بار دیگر مخالفت قاطع خود را با اشغالگری آمریکا در کشورش اعلام کرد و تجمع میلیونی که خیابان ها و میدان های بغداد را پُر کرده بود نشان داد که ملت آزاد و شجاع عراق هرگز به باقی ماندن اشغالگران در خاک کشورشان رضایت نخواهند داد.

حزب الله به این تجمع گسترده که بیانگر وحدت ملت عراق و ایستادگی یکپارچه آن در مقابل اشغالگری و سلطه آمریکاست، دورود فرستاد و گفت: موضع گیری عزتمند و شجاعانه مردم عراق بیانگر واقعیت حال امت عربی و اسلامی است که از اشغالگری آمریکا و سلطه آن بر سرنوشت و ثروت های آن به تنگ آمده است.

این حزب لبنانی ابراز امیدواری کرد که این تظاهرات آغاز جنبش و تظاهرات گسترده در تمامی کشور های عربی و اسلامی باشد و منجر به آزادی کامل منطقه از اشغالگران و مزدوران آن شود.

حزب الله اشاره کرد: ما معتقدیم که ملت بزرگ عراق با تمام گروه ها و احزاب و گرایش های متنوع سیاسی خود به این مسیر بزرگ و مبانی، اهداف و شعار های آن پایبند و وفادار خواهد بود و تلاش خواهد کرد که آن را به صورت عملی پیدا کند تا آغازی باشد برای عراقی آزاد، یکپارچه، مستقل و خالی از نیرو های اشغالگر بیگانه و تأثیرات آن.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha