جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین کیایی نژاد

حوزه/ در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد کیایی‌نژاد از مسئولان وجوهات شرعیه دفتر رهبر معظم انقلاب برخی شخصیت های حوزوی و مسئولین کشوری پیام تسلیت ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد کیایی‌نژاد از مسئولان وجوهات شرعیه دفتر رهبر معظم انقلاب و پدر شهید حسین کیایی‌نژاد،برخی شخصیت های حوزوی و مسئولین کشوری، پیام تسلیت ارسال کردند.

برپایه این گزارش: آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام تسلیت خود آورده است، درگذشت عالم وارسته و روحانی عالیقدر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد کیایی نژاد که عمر پر برکت خویش را در راه تبلیغ و ترویج معارف و ارزش های اسلامی گذراندند موجب تاسف گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی نیز در پیام تسلیتی آورده است:  این روحانی عظیم الشان عمر پر برکت خود را صرف اعتلای اسلام و نشر و ترویج معارف دینی نمود و خدمت به مردم و تلاش در رشد مکتب تشیع را سرلوحه زندگی خویش قرار داد.

همراهی و مصاحبت ایشان با حضرت امام راحل عظیم الشان، مراجع عظام تقلید، حضور مؤثر در جبهه‌های جنگ، دهها سفر معنوی حج و خدمت به ضیوف الرحمان، توفیق۲۰ سال فعالیت مستمر در دفتر مقام معظم رهبری  و قریب ۶۰ سال تبلیغ و ترویج معارف اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام، از نکات قابل توجه حیات معنوی این عالم ربانی است.

اینجانب ضایعه رحلت حزن انگیز این عالم بزرگوار را به بیت مکرم و همه وابستگان محترم تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم و فرزند شهیدش علو درجات را از خداوند متعال خواهانم و برای بازماندگان مکرم نیز صبر و اجر طلب می نمایم.

دکتر علی لاریجانی نیز در پیام تسلیت خود آورده است: حجت الاسلام والمسلمین مفید کیایی نژاد نماینده محترم ادوار، درگذشت پدر بزرگوارتان ابوالشهید مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد کیایی نژاد طالقانی را به جنابعالی تسلیت عرض می کنم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 0
    به چهلم مرحوم کیایی نژاد داریم نزدیک میشیم!