جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یکی از کار های عمده روحانیان شاغل در نیروهای مسلح، تعمیق باورهای دینی و اعتقادات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،  حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در نشست روحانیون شاغل در نیروهای مسلح آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایدئولوژی و جهان بینی بالا از شاخص های نیروهای مسلح ما است، گفت: برای دستیابی به اهداف تبیین شده از سوی فرماندهی معظم کل قوا، طرح ریزی و اجرای انواع برنامه های فرهنگی و مذهبی به منظور آگاهی بخشی و تقویت باورهای دینی کارکنان و خانواده های ایشان و همچنین ایجاد نشاط معنوی در نیروهای مسلح مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه تبریز افزود: سطح آگاهی بخشی در خانواده بزرگ نیروهای مسلح باید به گونه ای باشد که شبهات و سوالات کارکنان کاملاً برطرف شود تا در خصوص مسائل روز جامعه با دیدی باز و منطقی تصمیم گیری کنند.

وی از سازمان های عقیدتی سیاسی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه به عنوان یک سازمان فرهنگی نام برد و گفت: مراقبت و هوشیاری دائمی، عزم راسخ و اعتماد به نفس از عوامل استحکام نیرو های مسلح کشور است مهمترین عامل توانمندی و توان رزمی ما، عوامل غیر مادی آنها است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون عوامل معنوی باعث پیروزی ما در تمام زمینه ها بویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس شده است، خاطرنشان کرد: تقویت بنیه معنوی و اعتقادی نیروهای مسلح به عنوان بخش عمده و اصلی ترین بخش دفاعی همواره مورد توجه نظام اسلامی قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha