سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حماسه مردم آمل آن گونه مهم بود که امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود به آن اشاره می کنند، افزود: مردم آمل حماسه ای به یادماندی خلق کردند که آثار و برکات ارزشمندی هم برای انقلاب در پی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندان شنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل، این حماسه مردم آمل برای همیشه ماندگار شد، گفت: مردم با بصیرت و انقلابی آمل با خلق چنین حماسه ای موجب خنثی توطئه دشمنان شدند.

وی با بیان این که حماسه مردم آمل آن گونه مهم بود که امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود به آن اشاره می کنند، افزود: مردم آمل حماسه ای به یادماندگی خلق کردند که آثار و برکات ارزشمندی هم برای انقلاب در پی داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود از آمل به عنوان شهر اجتهاد، علم، فرهنگ و ارزش های فرهنگی و دینی یاد کرد و افوزد: وجود حضرات آیات جوادی آملی و حسن زاده آملی مایه فخر و مباهات مردم منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که مردم مازندران در طول تاریخ همواره حماسه ساز بودند، گفت: مردم ولایت مدار آمل در بهمن ماه سال ۶۰ حماسه عظیمی خلق کردند که برای همیشه تاریخ ماندگار شده است.

وی با بیان این که دشمنان در چهل سال اخیر همواره با توطئه ها و نقشه های مختلف سعی در ضربه زدن و تضعیف انقلاب اسلامی داشتند، افزود: همواره با حضور به موقع و در صحنه ملت ایران، بسیاری از توطئه علیه این انقلاب و  انقلاب خنثی شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مازندران از جمله استان های مهم و تأثیرگذار کشور در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی بوده است، تصریح کرد: پیشگامی مردم ولایت مدار، با بصیرت و انقلابی استان، در عرصه ها و صحنه های مختلف به اثبات رسیده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حماسه ششم بهمن آمل یکی از برجستگی های مهم مازندران است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز حکم اینجانب برای نمایندگی ولی فقیه استان بر ضرورت تقویت نقاط برجسته مازندران تأکید کردند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه های مختلف با حضور به موقع و مقتدرانه خود بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی می کنند، گفت: این مردم بودند که در فتنه سال های ۸۸، ۹۶ و آبان ماه امسال با حضور خودجوش و به موقع خود بساط فتنه گری دشمنان را خنثی کردند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha