سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شاد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر گفت: نفوذ قدرت انقلاب اسلامی در سراسر جهان صدای شکست پایه‌های ظلم و ستم استکبار جهانی و آمریکا را به صدا درآمده است و در آینده نزدیک به گوش همگان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام ابوذر شاد، صبح امروز در نشست بصیرتی بسیجیان شهر بوشهر، اظهار داشت: وحدت، همدلی و دشمن‌شناسی ملت‌های مسلمان منطقه و آزادی‌خواه جهان و نفوذ قدرت انقلاب اسلامی در سراسر جهان صدای شکست پایه‌های ظلم و ستم استکبار جهانی و آمریکا به صدا درآمده است و در آینده نزدیک به گوش همگان خواهد رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار هیچ وقت شکست و نابودی انقلاب اسلامی را از ذهن خود دور نخواهد کرد و همیشه در فکر نابودی نظام ماست، اضافه کرد: دوری از اصول انقلاب، نظام و فاصله گرفتن از اندیشه‌های امام و رهبری و تفرقه و اختلاف در جامعه ایران و حتی جامعه مسلمانان می‌تواند دشمنان را به خواسته‌های خود نزدیک‌تر نماید.

وی با بیان اینکه تلاش‌های استکبار جهانی بر علیه نظام اسلامی بر دو محور تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی متمرکز شده است، گفت: در مقابله با دسیسه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار دو راهکار اساسی بیشتر وجود ندارد که ملت و نظام ما یا باید قدرتمند و قوی باشد و یا باید تمام قد نوکر استکبار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه ملت و در راس آن بسیجیان، سپاه و نیروهای مسلح برای پاسخ به تهدیدات آمادگی کامل دارند، گفت: آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه در سطح بسیار عالی است و هر گونه دست‌کجی استکبار به نظام اسلامی را با جواب کوبنده پاسخ خواهد داد.

شاد با تاکید بر اینکه سپاه با آمادگی‌های خود در سطوح عالی نظامی به دنیا نشان داد قدرت پوشالی آمریکا قابل برخورد است، تصریح کرد: مقاومت ملت ایران در برابر فشارهای استکبار و ایستادگی آنان نشان داد که قدرت استکبار پوشالی است.

وی با بیان اینکه قدرت پوشالی آمریکا در سایه انقلاب اسلامی شکست خورده و رو به افول است، گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به جهانیان نشان داد که می‌شود از نظم جهانی تحمیل شده توسط استعمار و استکبار رهایی پیدا کرد و پایه‌های آن را به لرزه درآورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha