پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 883066
۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
دوره مبشرین

حوزه/ مرحله دوم آموزش مقدماتی دوره آموزشی مبشران استان بوشهر با حضور روحانیون مستقر و مبلغات دینی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدجلال سعیدی، شامگاه شنبه در دوره آموزشی مبشران ویژه روحانیون مستقر و مبلغات دینی استان بوشهر ضمن اشاره به برگزاری این دوره، اظهار داشت: این دوره آموزشی در راستای توانمندسازی روحانیون مستقر و با توجه به ارزیابی‌های انجام شده و پس از انجام بررسی‌های میدانی در ارتباط با اطلاعات تکمیلی و برنامه‌های مورد نیاز آنان برگزار می‌شود تا آموزش‌ها و خدمات لازم بر اساس توانمندی‌های مبلغین در اختیار آنان قرار بگیرد.

کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، مبشران در چهار گروه امام، هادی، سفیر و امین سطح بندی شده‌اند و آموزش روحانیون مستقر به‌عنوان اولین جامعه هدف سازمانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: آموزش‌ها در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته در حال برگزاری است و برنامه اجرایی در استان بوشهر بسته دوم مرحله مقدماتی است.

حجت‌الاسلام سعیدی به زمان برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی به مدت دو روز و با تدریس حجج اسلام موسوی فراز و حسینی و همچنین آقای گوهری از اساتید اعزامی از مرکز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در حال اجرا است.

گفتنی است، دوره آموزشی مبشران استان روزهای ۵ و ۶ بهمن ۹۸ با حضور روحانیون مستقر و مبلغات دینی استان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha