پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه مردم در تشییع سردار سلیمانی وفاداری خود را به نظام نشان داده و با آرمانهای انقلابی علیه جبهه استکبار پای فشرند.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به قیام ابراهیمی حضرت امام(ره) به استناد آیه ۳۷ سوره ابراهیم(ع) «رَبَّنَا إِنِّی أَسْکَنْتُ مِنْ ذُرِّیَّتِی بِوَادٍ غَیْرِ ذِی زَرْعٍ عِنْدَ بَیْتِکَ الْمُحَرَّمِ...، اظهار داشت: روزی که ابراهیم خلیل(ع) زن و فرزند خود را در بیابان های حجاز برد و پیگیر مأموریت الهی شد، در فکر کسی نمی آمد که روزی همان نقطه، کانون توجهات موحدان و خدا باوران گردد. و نسل و ذریه اش، امام حق جویان و عدالت خواهان جهان شوند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: روزی که امام (ره)، ندای توحیدی و ابراهیمی خود را در اوج تیرگیهای مادی و ظلمت های بی دینی سر داد، در باور کسی نمی گنجید این ندای الهی تبدیل به نظامی شرق شکن و غرب ستیز گردد.

حجت الاسلام ایرانی افزود: امام راحل و عظیم الشأن، یک چله دشمنی دشمنان را تبدیل به فرصت کرد و تمام دسیسه و توطئه های آنها را بی اثر و خوابهای شیرینشان را پریشان کرد.

وی افزود: اکنون با ورود به دهه پنج انقلاب شاهدیم که تلاشهای گسترده شرق و غرب برای نابودی نهضت امام(ره) و یا انحراف آن، تبدیل به ضد خود گردیده است، اظهار داشت: هر اقدام ستیزه جویانه، حلقوم ستیزه گر را می فشارد. مصداق بارز آن شهادت سردار دلها، دشمن که به زعم باطل خود خیال می کرد در ایجاد شکاف میان امام و امت به هدف خود رسیده که موجب وحدت و بیداری علیه آمریکا گردید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: مردم در تشییع سردار سلیمانی وفاداری خود را به نظام نشان داده و بر آرمانهای انقلابی علیه جبهه استکبار پای فشردند.

وی با اشاره به اینکه تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران و عراق و بزرگداشت آن عزیز در اقصی نقاط عالم، نشان داد که ملت بزرگ ایران مصمم و استوار بر آرمانهای انقلابی خود پای می فشارد، گفت: مردم مومن با صدور انقلاب در آستانه ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است و سردمداران گمراهی و استکبار از هرزمانی به اجل مختوم خود نزدیکترند. و این است مصداق« فَاجْعَلْ أَفْئِدَةً مِنَ النَّاسِ تَهْوِی إِلَیْهِمْ ....»

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه نظام اسلامی با رهبری های پیامبرگونه امامین انقلاب با عبور از تمام موانع در حال صعود به اوج قله تعالی و اقتدار است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، «بیانیه گام دوم» را چراغ راه قرار داده تا رهروان این طریق با سرعت و بصیرت بیشتر طی طریق نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha