سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سردار حاجی زاده در موضوع هواپیمای اوکراینی با خدای تبارک و تعالی معامله کرد.

به  گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، شب گذشته در مراسم سوگواری سالروز شهادت  صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) که در آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: حسینیه امام زاده اسماعیل (ع) همیشه برای بنده خاطرات فراموش نشدنی از دوستان وهمرزمانم که در مناسبت های مختلف در این مکان نورانی جمع می شدند و از همین جا رهسپار جبهه های حق علیه باطل  شده وآسمانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همرزمان و دوستان این شهدای والا مقام همچنان این پرچم را بالا نگه داشته و در مناسبتهای مختلف در اینجا جمع شده  و یاد ونام آن عزیزان را گرامی می دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه شهدا به خوبی با خدای تبارک و تعالی معامله کردند، اظهارکرد:  بالاتر از مقام شهادت نزد خداوند مقامی نیست، و همه ما روزی خواهیم رفت و کسی در این در این دنیا تا ابد نمی‌ماند، چه بهتر انسان با خدا معامله کند و جان خود را در راه خدا بدهد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شهیدان کسانی بودند که عاشقانه با خدای خویش معامله کردند و در این نهضت الهی ندای امام عظیم الشان را شنیدند و بپاخاسته و ایشان را یاری کردند و در نهایت به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: تجارت پرسود در دنیا و آخرت، تجارت معامله با خدای متعال است که شهیدان الهی این امر را به خوبی انجام دادند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دنیا، دنیای معامله و تجارت است و چه تجارتی بهتر از معامله با معبود الهی است. انسانی که با خدا معامله کرده است تلاش می کند به خدا برسد و وقتی این میسر شد همیشه سعادتمند و جاویدان و زنده خواهد ماند و مرگی برای او تصور نمی شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز با وجود اینکه همه دشمنان و اعیادی استکبار متحد شده اند تا اسلام رواج پیدا نکند، ولی به برکت خون شهدا کمر استکبار خم شده و به لرزه افتاده است و وحشتی که از فراگیر شدن اسلام دارند آن ها را زمین گیر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: خداوند در معامله با ما سود نمی‌برد، بلکه این ما هستیم که سود می‌بریم. سردار حاجی زاده در موضوع هواپیمای اوکراینی با خدای تبارک و تعالی  معامله کرد.

وی در پایان بر بهره گیری از سیره ورش حضرت فاطمه زهرا (س) و سبک زندگی این بانوی بزرگوار در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha