شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک به سیل

حوزه/ به همت مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه السلام خضری و مرکز نیکوکاری جواد الائمه علیه السلام شهر «خضری دشت بیاض»، حدود ۷۰۰میلیون ریال اقلام ضروری جهت کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری و برای آنان ارسال شد.

حجت الاسلام علیزاده مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) خضری در گفت و گو با خبرنگار حوزه در بیرجند، با اشاره به لزوم توجه به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: وقوع سیل عظیم در این مناطق و خسارات فراوانی که به بار آورده، نه تنها مردم آن دیار را مصیبت زده و اندوهگین کرده بلکه همه مردم کشور از این حادثه، همچون سیل زدگان عزیز دچار غم و اندوه فراوان شده اند.

وی، سیل را آزمایش بزرگ الهی دانست و افزود: باید بر حسب وظیفه انسان دوستی خود، به فرمایشات ائمه معصومین(ع) جامه عمل پوشانده و با تمام توان و امکانات خود به مردم سیل زده کمک کرده تا از این طریق اندکی از درد وآلام آن مردم غمدیده کاسته شود.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) خضری با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده فرستاده شده است، تصریح کرد: به همت مدرسه علمیه امام محمد باقرعلیه السلام خضری و مرکز نیکوکاری جواد الائمه علیه السلام شهر «خضری دشت بیاض»، حدود ۷۰۰میلیون ریال اقلام ضروری از قبیل آب معدنی، آرد، ماست، لباس گرم، وسائل منزل، پتو، نان و... جهت کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری و برای آنان ارسال شد.

حجت الاسلام علیزاده به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده اشاره و خاطرنشان کرد: در پی امر مقام معظم رهبری در جهت کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان حوزه علمیه که مخاطب اصلی فرمایشات ولی امر مسلمین می باشد باید در این زمینه ها پیشرو باشد، لذا برخود لازم دانستیم که با عنایت به دستورات اسلام و همچنین تاکیدات حضرت آقا جزو پیشگامان در این جهت باشیم .

وی ادامه داد: طلاب همیشه ثابت کرده‌اند حضوری فعال و پویا در چنین صحنه هایی دارند و به لطف خداوند متعال این چشمه نوع دوستی و انفاق، جاری خواهد بود .

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) خضری با اشاره به نقش طلاب در خدمت رسانی به مردم یادآور شد: طلبه باید دردمند مردم و پای کار اسلام و انقلاب باشد و امروز بدون خدمت و کار جهادی نمی شود در بعد فرهنگی هم موفق بود و طلبه ای موفق است که بتواند علاوه بر خودسازی و تلاش در درس، روحیه جهادی و خدمت به مردم داشته باشد

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha