پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ استاد حوزه گفت: تشییع‌ باشکوه سردار سلیمانی نشان داد که انقلاب زنده است و در واقع مردم وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های آن نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اکبر حاجی محمدی، صبح امروز در مهدیه شهرک کوثر قزوین ضمن تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار سلیمانی، گفت: تشییع‌ باشکوه سردار سلیمانی نشان داد که  انقلاب زنده است و در واقع مردم وفای خود را به انقلاب و آرمان‌های آن نشان دادند.

وی ادامه داد:  سردار سلیمانی سالیان سال در جبهه‌های مقاومت، برای حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از مظلوم  جنگید و سرانجام توسط دولت تروریست و تروریست‌پرور آمریکا به درجه شهادت نائل آمد.

استاد حوزه ادامه داد: امروز همه می‌دانند که اگر دلاورمردی‌های این سردار بزرگ و  یاران با وفایش  نبود هم اکنون تکفیری‌ها در کشور ما بودند و معلوم نبود چه بلایی بر سر کشور می‌آمد .

حجت الاسلام حاجی محمدی بیان کرد: این حق ماست که  به منافع دولت آمریکا در هر کجا و هر زمانی که باشد، ضربه وارد کنیم.  پیروان خط استکبار  بدانند از تیررس جمهوری اسلامی در امان نخواهند بود.

وی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهید عزیزمان اتحاد بیشتر و به مراتب محکمتری را در جبهه مقاومت مشاهده می شود همچنین  انسجام و هم افزایی برای خونخواهی در محور مقاومت بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام حاجی محمدی عنوان کرد: بزرگترین شاخص شخصیتی حاج قاسم تبعیت از ولایت فقیه  بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha