جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 883146
۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
یاس نبوی

حوزه/ سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه توسط مدرسه علمیه الزهرا (س) در بقعه شیخ نوایی شهرستان خوی برگزار می‌شود.

آرزو جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی از اجرای برنامه‌های مناسبتی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد و گفت: مبلغات مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) شهرستان خوی امسال در ایام فاطمیه، با برگزاری مراسم‌های مختلف، بانوان را با سبک زندگی حضرت زهرا (س) آشنا می‌سازند.

وی ادامه داد: به همت مرکز نیکوکاری و خیریه مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی بسته‌های پوشاک ویژه کودکان مستمند با هدف تبیین سیره حضرت زهرا (س) در دستگیرینیازمندان تهیه و به آن‌ها اهدا می‌گردد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی تصریح کرد: مراسم سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه توسط مدرسه علمیه الزهرا (س) در بقعه شیخ نوایی شهرستان خوی برگزار می‌شود و مبلغات این مدرسه با استقرار در این بقعه و دایر کردن میز مشاوره با موضوعات مختلف خانوادگی از جمله سازگاری همسران، ارتباط موثر افراد خانواده، رفتار با نوجوانان، وسواس و... به ارائه مشاوره به مراجعه کنندگان می‌پردازند.

وی افزود:  همزمان با شهادت حضرت زهرای اطهر (س) در مدرسه علمیه الزهرا (س) مراسم ویژه شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور عموم بانوان شهر و شام غریبا ن حضرت با پخش نذری و اطعام و اجرای ویژه برنامه اجراء خواهد شد.

جعفرپوردر پایان عنوان داشت: محورهای برنامه‌ها و سخنرانی‌های ایام فاطمیه، با عناوین سبک زندگی فاطمی، محورهای تربیت فاطمه، رفتارهای صحیح اجتماعی و خانوادگی توسط سخنرانان و مشاوران و مبلغین مدرسه علمیه خواهران خوی در برنامه ها  و سوگواره‌های مختلف و  در مراسم‌هایی که در مدارس آموزش و پرورش سطح شهر برگزار می‌شود به مردم بیان می‌شود.
انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha