پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: کلام رهبری به حدی نافذ و حکیمانه است که می تواند بسیاری از معادلات منطقه ای را به سود امت اسلام تغییر دهد که این را باید نعمت الهی برای جهان اسلام دانست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی ظهر امروز در نشست جمعی از بسیجیان شهر سنندج اظهار داشت: نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی بی بدیل و حیاتی است و کسی نمی تواند منکر آن باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه انقلاب را بیمه خواهد کرد، گفت: خوشبختانه وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز تدابیر حکیمانه ایشان نقش مهمی در اقتدار کنونی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان داشته است.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان افزود: امروز سخنان و کلام رهبری نه تنها در عرصه ملی تاثیرگذار است، بلکه عینا شاهد تاثیرات و بازخوردهای کلام ایشان در سطح منطقه ای و جهانی هستیم.

دریایی در ادامه با اشاره به خطبه تاریخی مقام معظم رهبری و نطق ایشان به زبان عربی و خطاب به مردم عراق، عنوان کرد: بعد از سخنان رهبری در نماز جمعه که با زبان عربی ایراد گردید، همگان دیدیم که ملت عراق یک راهپیمایی میلیونی در محکومیت حضور آمریکایی ها در کشورشان برگزار کردند، راهپیمایی که تاکنون در تاریخ عراق بی نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی میلیونی مردم عراق نشان از نفوذ کلام و سخنان رهبر انقلاب در دل مردم این کشور و حتی دیگر بلاد جهان دارد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: کلام رهبری به حدی نافذ و حکیمانه است که می تواند بسیاری از معادلات منطقه ای را به سود امت اسلام تغییر دهد که این را باید نعمتی الهی برای جهان اسلام دانست.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: بی دلیل نیست که دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و... همواره به دنبال تخریب جایگاه مقام معظم رهبری هستند.

دریایی در پایان سخنان خود گفت: تلاش های بیشمار دشمن برای تضعیف جایگاه امام خامنه ای نتیجه معکوس داشته است و اکنون می بینیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی جایگاه بسیار والای هم در کشور و هم در منطقه و حتی در سطح جهان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha