پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 883247
۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
خانم نظری پور

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در همایش «مادرانه»، گفت: فاطمه زهرا (س) الگو و عصاره یک مکتب است و امروز در جامعه اسلامی بیش از پیش به این مکتب و سیره و روش نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، بتول نظری پور صبح امروز در همایش «مادرانه» که در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: عمر ایشان به قدری بابرکت بود که امروز هم برکاتش در جامعه اسلامی ما ساری و جاری است.

وی بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگوی همیشگی و همگانی است، افزود: فاطمه زهرا (س) الگو و عصاره یک مکتب است و امروز در جامعه اسلامی بیش از پیش به این مکتب و سیره و روش نیازمندیم. 

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: بنیادهای خانواده وقتی از الگوی زهرایی عمل نکنند منجر به طلاق می شود، انسان‌ها با دست خودشان بنیاد خانواده را متلاشی می کنند و نتیجه این همه طلاق در جامعه ماهواره، ضعف حجاب و پوشش و نخواندن نماز است و کسی که نماز نخواند به فرد سجده می کند و سر در برابر خدا پایین آوردن افتخاری است که شامل همه نمی‌شود.

وی ادامه داد: امروز برای زن مسلمان، جامعیت، زهد و وفای به عهد حضرت زهرا(س) باید الگو باشد، ما نباید تنها در ایام فاطمیه، برای حضرت عزاداری کنیم، بلکه باید ایشان را الگوی زن مسلمان در جهان قرار دهیم.

نظری اظهار کرد: بی‏ شک خلقت حضرت فاطمه (س) پاسخ غیرتمندانه دستگاه آفرینش به تحقیر تاریخی زن و پاسخی جاودانه به چگونگی جریان یافتن زنانگی در متن حیات بشری است

 مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) حتی در شهادت نیز در راه دینداری و دفاع از دیانت مؤثر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha