پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمع‌آوری روایت‌های مردمی تشییع شهید سلیمانی

حوزه/ بنیاد نهضت، با انتشار فراخوانی درصدد جمع‌آوری مجموعه‌ای از روایت‌های مردمی از روزهای تشییع و خاک‌سپاری سرداران شهید، حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان‌شان برآمده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، «بنیاد نهضتِ» سازمان تبلیغات اسلامی بر آن است تا با جمع‌آوری روایت‌هایی مردمی از تشییع، خاک‌سپاری و دیگربرنامه‌های برگزارشده برای شهادت سردار شهید، سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، سردار شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، این تجربۀ تاریخی را ثبت کند.

آنچه در این فراخوان مدّنظر است، تجربه، مشاهده و احساس برآمده از حضور در تشییع باشکوه سرداران شهید، برنامه‌های مرتبط با آن و حال‌وهوای شهر یا روستا و محله‌های مختلف است. مجموعۀ روایت‌های برگزیده، در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

افرادی که تمایل به شرکت در این فراخوان دارند، باید روایت خود را حداقل در ۱۰۰۰ و حداکثر در ۴۰۰۰ کلمه نوشته و در یک فایل وُرد (word) به‌همراه نام و شماره‌تلفن خود، تا تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ به نشانیِ @revayat_rastakhiz در پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله»، «سروش» و «تلگرام»، یا به رایانامۀ revayat.rastakhiz@gmail.com بفرستند.علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار و جزئیات تکمیلی، می‌توانند شبکه‌های اجتماعی این فراخوان را با نشانیِ revayat_rastakhiz در اینستاگرام و نشانیِ revayatrastkhiz در توییتر دنبال کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha