پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجمع تقریب مذاهب

حوزه/ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اقدام رژیم اشغالگر قدس علیه رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت اقدام رژیم اشغالگر قدس علیه رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس، آورده است:  در ادامه اهانت های صهیونیست ها به مسجد الاقصی، این بار ورود امام و خطیب این مسجد، شیخ عکرمه صبری را به این مکان مقدس ممنوع کرده اند.

این اقدام رژیم اشغالگر قدس، علیه رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس، تجاوز آشکار به مقدسات مسلمانان و  فلسطینی هایی است که مسئولیت حفاظت از مسجد الاقصی را بر عهده دارند و بلکه اهانت به کل امت اسلام است.

شیخ عکرمه صبری مرد بزرگی است که در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی عقب نشینی نمی کند، بلکه علی رغم عملیات تروریستی مختلفی که با آن مواجه شده، بارها و بارها این رژیم را به چالش کشیده  است.

مسئولیت دولت ها، نهادها و ملت های اسلامی این است که این گونه تجاوزات را رصد و محکوم کنند و برای پاسخگویی به تجاوزهای مذکور اقدامات لازم را انجام دهند؛ وگرنه آنها در گمراهی خود می مانند و تجاوزها و دشمنی خود علیه مقدسات مسلمانان را افزایش می دهند.

ما در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، به شیخ عکرمه صبری به خاطر قهرمانی ها و مقاومتش در برابر متجاوزان درود می فرستیم و عهد می بندیم که ما با تمام توان و به اذن خداوند تا رسیدن به پیروزی نهایی  در کنار او و آرمان ملت فلسطین می ایستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha