جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: اگر جنگ و تحریم ها نبود، انقلاب اسلامی دهها برابر در حوزه های مختلف پیشرفت می کرد، ولی دشمن نمی خواهد یک نظام مستقل و عدالت خواه در صحنه وجود داشته باشد، چراکه وجود این انقلاب موجب زوال آنها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جمع اعضای کارگروههای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده کوچک و ساده یا یک حادثه سیاسی و اتفاقی مثل کوبا و مصر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: همان کاری که انبیاء می خواستند با جامعه خود کنند، انقلاب اسلامی آن را دنبال کرده و می کند.

وی خاطرنشان کرد: ایران زمان قاجار به هیج صورت توسط ایرانیها مدیریت نمی شد و توسط سفرای روسیه، عثمانی، آلمانی و در آخر توسط آمریکا اداره می شد که در عرصه صنعت، مسائل اجتماعی و دینی مملکت ما دچار یک تاریخ شاهنشاهی پر از ظلم و ستم بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: از طرف دیگر سلطه استعمار در حوزه سیاسی اقتصادی و فرهنگی و حتی علم و فناوری هم وجود داشت و مخترعان و نخبه های ایرانی را به خارج کشور جذب می کردند یا هر اختراعی را مصادره یا از حوزه امنیتی با او برخورد میشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: انقلاب اسلامی آمد و هویت اسلامی، ایرانی مردم و مستقل در فضای آزاد را برای ایران احیا کرد.

وی افزود: اگر جنگ و تحریم ها نبود، انقلاب اسلامی دهها برابر در حوزه های مختلف پیشرفت می کرد، ولی دشمن نمی خواهد یک نظام مستقل و عدالت خواه در صحنه وجود داشته باشد چراکه وجود این انقلاب موجب زوال آنها می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha