جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام هادی پور

حوزه/ ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) باید به صورت الگوی زنده، به جهانیان عرضه شود؛ ایشان باید در قلب ها و عقل های ما به مثابه پیام و رسالت اندیشه باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سامان هادی پور، شب گذشته در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت:  حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی جامع و برتر برای نسل دیروز، امروز و فردا باید به خوبی در جامعه تبیین شود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) باید به صورت الگوی زنده، به جهانیان عرضه شود؛ ایشان باید در قلب ها و عقل های ما به مثابه پیام و رسالت اندیشه باقی بمانند.

 استاد حوزه تصریح کرد: فرهنگ فاطمی، فرهنگ مختص جوامع اسلامی است و ما با گسترش این فرهنگ می توانیم الگوی مناسبی به تمام زنان دنیا ارائه دهیم.

حجت الاسلام هادی پور تصریح کرد: در یک جمله کوتاه می توان گفت که صدیقه طاهره به عنوان محور و قطب همه ارزش‌ها در ادوار تاریخ مطرح می باشد. اگر هر زنی می خواهد به عنوان مادر موفق باشد و فرزندان درستی تربیت کنند باید روش تربیتی، شوهرداری و بچه داری فاطمه زهرا را الگوی عملی فرا راه زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام هادی پور تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها یک مادر موفق است، بلکه در تمام ابعاد زندگی اعم از شجاعت، تقوی، پرهیزگاری عبادت و فدا کاری به عنوان یک انسان کامل مطرح می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha