پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار خیران مسکن ساز با امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، خواستار تلاش جهادی خیّران مسکن ساز برای حل مشکل مسکن نیازمندان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرّم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، شامگاه دوشنبه در دیدار با خیران مسکن ساز لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: آن بانوی بزرگوار الگوی بی بدیل برای جامعه اسلام به ویژه بانوان است که باید تلاش کنیم ابعاد مختلف سبک زندگی فاطمی در جامعه تبیین و ترویج داده شود . 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز خیران نیک اندیش با ورود در همه حوزه ها گره گشای مشکلات مردم هستند، بیان داشت: خیران در راستای حل مشکلات مردم با خدا معامله کرده و بی شک در نزد پروردگار مقامی والا دارند . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه خیران با بخشش مال خود همواره تلاش می کنند تا گرهی از مشکلات مردم باز کنند، گفت: خیران با ورود در بخش های مدرسه سازی، احداث مراکز درمانی و مسکن برای نیازمندان جامعه رسالت خود را به نحو احسن انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه امروز با توجه به مشکلات اقتصادی ساخت و احداث مسکن برای خانوارهای نیازمند فاقد مسکن امری ضروری است، خاطر نشان کرد: امید می رود خیران نیک اندیش با ورود و همت جهادی در این حوزه بتوانند مشکلات مسکن نیازمندان را مرتفع کنند . 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه بیت مرحوم آیت الله قاضی (ره) به همراه سایر خیران و واقفان خیراندیش اقدامات خوبی برای حل مشکلات جامعه در حوزه های مختلف انجام داده اند، اظهار کرد: خیران بیش از پیش در ساخت و احداث واحدهای مسکونی مشارکت داشته باشند تا افراد نیازمند و محروم نیز صاحب مسکن و سرپناه شوند . 

در  این دیدار خیران مسکن ساز استان نیز گزارشی از روند ساخت و احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha