پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دفتر تبلیغات

حوزه/ظرفیت ها و محورهای برنامه پنج ساله ستاد همکاریهای حوزه وآموزش‌وپرورش در دفتر تبلیغات اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست به بررسی فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی و ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در محل این دفتر با حضور برخی از مسئولین دو دستگاه و کارشناسان و نظریه پردازان آن برگزار شد.  

برپایه این گزارش: پس از بحث و بررسی و تبادل ‌نظر پیرامون همکاریها، مقرر گردید ظرفیت ها ومحورهای برنامه پنج ساله ستاد همکاریهای حوزه وآموزش‌وپرورش در دفتر تبلیغات اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات اجرایی اتخاذ گردد.

شناسایی فضای مجازی پاک

این گزارش می افزاید؛ بررسی ظرفیت دفتر تبلیغات اسلامی در شناسایی فضاهای مجازی پاک و معرفی آن به دانش‌آموزان و اولیا و نیز توانمندسازی آنها در شناسایی حوزه سبک زندگی اسلامی، ارائه آخرین محتواهای تولید شده در دفتر به مبلغان ثابت و مناسبتی در عرصه آموزش‌وپرورش و مشارکت دفتر در برگزاری نشست‌های تخصصی برای مدیران مدارس، معلمان و کارشناسان آموزش‌وپرورش از بحث های مورد توجه در این نشست بود.

تولید محتوای مورد نیاز در حوزه تعلیم و تربیت

همچنین؛ مشارکت دفترتبلیغات اسلامی  در تولید محتواهای مورد نیاز در حوزه تعلیم و تربیت رسمی و ارائه لیست و مشخصات اساتید حوزوی  برای ثبت در سامانه بانک اساتید ltms وزارت آموزش‌وپرورش نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هر مدرسه یک روحانی

این گزارش می افزاید؛ تشکیل جلسه ویژه برای اداره کل آموزش‌وپرورش قم برای پیگیری طرح  هر مدرسه یک روحانی وشناسایی طلاب عضو انجمن‌های اولیاء و مربیان در مدارس استان قم و برگزاری دوره تخصصی برای ایشان و حضورنمایندگانی از دفتر تبلیغات برای عضویت در کارگروه‌های تخصصی از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha