پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز سیاستمداران و جنگ سالاران آمریکا به خوبی فهمیده اند که دوران یکه تازی آنان در جهان به پایان رسیده است و موازنه قدرت در دنیا کاملا تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، ظهر امروز در نشستی با معاونان و اساتید حوزه علمیه استان کردستان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: بعد از نزدیک به یک قرن ایران به صورت مستقیم و با اقتدار تمام، پایگاه مزدوران آمریکایی در «عین الاسد» را موشک باران کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: حمله سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکایی ها از چند منظر قابل بررسی و تامل است. بیشتر از خسارت مالی و جانی که این حمله برای آمریکایی ها به دنبال داشت، بیشترین خسارت، خسارت حیثتی بر این ابرقدرت بود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: در حمله مقتدارنه سپاه به «عین الاسد» همه دنیا منتظر پاسخ سخت ترامپ بودند، ولی همگان به عینه دیدیم که او به خوبی می دانست بازنده این تقابل خواهد بود، لذا در مقابل این آبروریزی راهی جز سکوت نداشت.

وی ادامه داد: با از هم پاشیدن هیمنه آمریکایی و قدرت پوشالین وی، دیروز هم دیدیم که هواپیمای آنان در افغانستان هدف گروهک طالبان قرار گرفت که این هم لکه ننگینی در پرونده ابرقدرتی آمریکایی گردید.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز دیگر خبری از هیمنه و ابهت مترسکی آمریکایی ها در هیچ کجای جهان نیست و روزی فرا خواهد رسید که نظامیان آمریکا دیگر در هیچ جای جهان حضور اشغالگرانه نداشته باشند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: اقدامی که سپاه پاسداران در انتقام از خون شهید سردار سلیمانی انجام داد، یعنی موشک باران مقر آمریکایی ها در «عین الاسد» چهره دروغین و فریبکارانه آمریکا را برای جهانیان هویدا ساخت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان گفت: امروز سیاستمداران و جنگ سالاران آمریکا به خوبی فهمیده اند که دوران یکه تازی آنان در جهان به پایان رسیده است و موازنه قدرت در دنیا کاملا تغییر کرده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha